کد خبر: 773446
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
استاندار بوشهر:
استاندار بوشهر گفت: از سرمایه‌گذاران درجهت ایجاد صنایع فرآوری محصولات مواد معدنی استان بوشهر حمایت‌های همه جانبه می‌شود.

مصطفی سالاری درنشست با مسئولان سازمان نظام مهندسی کشور و استان با اشاره به اینکه خام فروشی مواد معدنی در استان نگران کننده است، افزود : از سرمایه‌گذاران جهت ایجاد صنایع فرآوری محصولات مواد معدنی استان بوشهر حمایت‌های همه جانبه می‌شود.

سالاری ضمن اشاره به اینکه طرح مطالعاتی آمایش سرزمینی استان بوشهر و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حال اجرا است افزود : این مهم می تواند در طرح‌های مدون شده معادن استان موثر باشد.

وی با تاکید بر حمایت از طرح‌های اکتشافی مواد معدنی استان بوشهر بیان کرد: بخش‌های اکتشافی در استان بوشهر باید عملیاتی شود تا زمینه رونق بیش از پیش تولید و صادرات مواد معدنی فراهم شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر جانمایی پایانه صادراتی مواد معدنی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: پایانه صادراتی مواد معدنی به استثنای شهر بوشهر ؛ در مناطق دیگر قابل جانمایی است که در این حوزه باید با تحقیق  و کار کارشنایی ، جانمایی مناسب انجام شود.

سالاری با اشاره به نقش مهم صنایع فرآوری و پایانه صادراتی مواد معدنی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان بوشهر , گفت: در این زمینه حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران در راستای صدور مجوز و پرداخت تسهیلات انجام می‌شود.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر