کد خبر: 772993
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
مدیر عامل شرکت پرسی ایران گاز :
مدیر عامل شرکت پرسی ایران گاز گفت: پرسی ایران گاز با برخورداری از 52 درصد سهم بازار بزرگترین توزیع کننده گاز مایع در کشور به شمار می رود.

حمید رضا حدادی در آیین افتتاح بزرگترین و مجهزترین تأسیسات ذخیره سازی سیلندر پرکنی پرسی ایران گاز، تصریح کرد: تبدیل گاز مایع به پی ال جی و جایگزینی آن به جای سوخت بنزین برای خودروها از اهداف عالی این شرکت است که کارهای مطالعاتی آن در دست بررسی است.

مدیر عامل شرکت پرسی ایران گاز اظهار داشت: تولید گاز مایع در وزات نفت تا سال ۱۳۹۹، ۲۱ میلیون تن بود و این در حالی است که تولیدات تا سال ۱۴۰۴ به ۲۴ میلیون تن خواهد رسید و باید برای این مازاد برنامه‌ریزی داشت و ضمن صادرات اقدام به جایگزینی آن در خودروها کنیم.

وی بیان داشت: استفاده از گاز مایع سوخت جایگزین برای خودروها است به طوری که در صدد جایگزینی گاز مایع به جای بنزین در خوردوها هستیم و در همین راستا بدنبال احداث جایگاه های ال پی جی برای خودروها هستیم.

مدیر عامل شرکت پرس گاز اصفهان تصریح کرد: این شرکت به عنوان هلدینگ ۵۰ درصد گاز مایع کشور را تولید می‌کند.

وی دلیل تاسیس این مرکز را در شهرک ابزاران خارج کردن مرکز تولید گاز مایع از مرکز شهر و ساخت آن در نزدیکی پالایشگاه نفت اصفهان عنوان کرد و گفت: تولید گاز مایع به منظور تامین مصارف خانوارها و برخی از رستوران‌ها که از سیلندر گاز مایع استفاده می کنند، انجام می گیرد.

حدادی اعلام کرد: همچنین چون سوخت گیری برخی از خودروها با گاز مایع سی ان جی به شکل غیر استاندار انجام می گرفت تلاش کردیم که با تولید گاز مایع وتبدیل آن به ال پی چی در آینده نزدیک جایگزین بنزین در خودروها کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار