کد خبر: 772609
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور مطرح کرد:
مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور فروشگاه رفاه علامه مجلسی اصفهان را بزرگترین رفاه هایپر نسل جدید در کشور خواند وگفت: از 5 ماه قبل نسل جدید فروشگاههای رفاه آغاز به کار کرد که در حال حاضر فروشگاه رفاه علامه مجلسی اصفهان به عنوان پنجمین فروشگاه در کشور به نسل جدید فروشگاههای رفاه پیوست .

فرشید گل‌زاده کرمانی در آیین گشایش نسل جدید فروشگاه‌های رفاه در اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تا پایان امسال 5 فروشگاه دیگر نیز به نسل جدید این فروشگاهها خواهند پیوست، افزود: در سال آینده 40 فروشگاه دیگر رفاه نیز به نسل جدید فروشگاههای زنجیره ای رفاه اضافه می شوند که 60 درصد این فروشگاهها ی با سرمایه گذاری مجدد هستند و 40 درصد فوشگاهها جدید هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در سطح کشور 220 فروشگاه زنجیره ای رفاه در حال خدمت رسانی به مردم هستند که 13 فروشگاه آن در استان اصفهان واقع شده است .

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور گفت: امروز در این مجموعه، حدود 90 درصد کالاهای عرضه شده داخلی هستند، در واقع یکی از اصلی‌ترین اهداف ما تقویت تولید داخلی است، باید توجه داشت در صورتی که فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور تقویت شوند هزینه لجستیک ملی کاهش یافته و این به نفع اقتصاد کشور و مصرف‌کنندگان داخلی است

وی خاطرنشان کرد: توجه به نشان‌های تجاری داخلی یکی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و به طور قطع تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها باید به این سیاست‌های راه‌گشا و مهم توجه داشته باشند.

گل زاده کرمانی ادامه داد: توجه به نشان‌های تجاری داخلی یکی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، به طور قطع تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها باید به این سیاست‌های راه‌گشا و مهم توجه داشته باشند و ما نیز تلاش می‌کنیم در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قدم برداریم.

وی ادامه داد: زمانی که فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در سراسر کشور در راستای تقویت برندهای داخلی تلاش کنند و مشوقی برای تولیدکنندگان داخلی باشند به طور قطع شاهد بالندگی تولید داخلی خواهیم بود و کمک زیادی به اقتصاد کشور و اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌شود.

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور اضافه کرد: نیاز است برخی سازمان‌ها از تصدی‌گری‌های بی‌مورد در بخش عرضه کالاها خودداری کنند، متاسفانه امروز برخی فروشگاه‌ها بدون رعایت استانداردهای لازم اقدام به توزیع اقلام مورد نیاز مردم می‌کنند که هم از لحاظ حرفه‌ای و هم از لحاظ بهداشتی مشکل‌ساز است.

* رقابت فروشگاه‌های زنجیره‌ای مجاز و حرفه‌ای به نفع اقتصاد کشور است

گل‌زاده کرمانی با بیان اینکه به طور قطع گسترش رقابت میان فروشگاه‌های زنجیره‌ای مجاز و حرفه‌ای به نفع اقتصاد کشور است ، عنوان کرد: امروز حدود 300 فروشگاه زنجیره‌ای در نوبت دریافت مجوز هستند و حدود 470 فروشگاه نیز موفق به دریافت مجوز شده‌اند، در صورتی که تمام این فروشگاه‌ها نظام‌مند بوده و به رقابت سالم بپردازند شاهد کمک به اقتصاد کشور خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور با اعلام اینکه به سمت کیفی‌سازی حرکت کرده‌ایم، بیان داشت: خوشبختانه نظام کنترل کیفی منسجم و قوی در مجموعه در حال فعالیت است و باید اعلام کنم تمامی استانداردهای لازم را رعایت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: امروز الگوبرداری محض از مدل‌های خارجی به هیچ عنوان به نفع کشور ما نیست، درست است که باید از تجربیات کشورهای دیگر استفاده کرد اما در صورتی می‌توان موفق بود که تجربیات کشورهای مختلف را با بومی‌سازی و در نظر گرفتن شرایط کشور و در قالب مدل‌های اسلامی- ایرانی داشته باشیم.

گل زاده کرمانی با بیان اینکه امروز سهم فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور از خرده‌فروشی حدود پنج درصد است گفت: پیشنهادی به رئیس جمهور محترم مبنی بر جایگزینی یارانه نقدی با سبد کالا و بسته حمایت غذایی ارائه دادیم، در صورت اجرای این طرح علاوه بر اینکه توجه بیشتری به قشر ضعیف جامعه خواهد شد، از سواستفاده‌های احتمالی نیز جلوگیری می‌شود و حتی با اقداماتی می‌توان ارزش این سبدها را افزایش داد.

* تخفیف 50 میلیارد تومانی به مشتریان فروشگاههای رفاه در سال گذشته!

وی با اعلام اینکه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه سال گذشته حدود 50 میلیارد تومان تخفیف به مشتریان خود داده است افزود: خوشبختانه ارتباط خوبی با وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی داریم و تلاش کرده‌ایم بهترین محیط‌ها و با حداکثر امکانات رفاهی را برای خرید عموم مردم فراهم کنیم.

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور گفت: متاسفانه میزان تخلفات مربوط به ارائه انواع تخفیف‌ها زیاد است و برخی فروشگاه‌ها اقدام به رعایت قوانین نمی‌کنند اما ما در این شرکت با ارائه تخفیفات مناسب و تنوع محصولات به دنبال گسترش رضایت‌مندی مردم هستیم و خوشبختانه در این امر موفق بوده‌ایم، امروز شاهد افتتاح فروشگاه نسل جدید رفاه علامه مجلسی اصفهان هستیم که اولین فروشگاه رفاه هایپر بوده و از بالاترین استانداردها برخوردار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر