کد خبر: 771678
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
با حضور قهرمانان کشوری:
مسابقات تنيس روي ميز «جام فجر» به مناسبت ایام الله فجر با حضورقهرمانان کشوری در کاشان برگزار شد.

مسابقات تنيس روي ميز جايزه بزرگ جام فجر با حضور 60 ورزشكار بسيجي در 2 بخش آماتور و حرفه ای در خانه پینگ پنگ خلیج فارس کاشان برگزار شد.

بخش آماتور این مسابقات با حضور 35 نفر شرکت کننده در چهار گروه بصورت دو حذفي برگزار شد، که از هر گروه 2 نفر به جمع 8 نفر برتر راه پیدا کردند و آنها در جدول حذفی به رقابت پرداختند و پس از یک رقابتی سالم و انجام 56 بازی عليرضا قدوسي مقام اول، علي اصغر نساجي مقام دوم و محمدرضا تقوايي مقام سوم را كسب کردند.

در بخش حرفه اي این مسابقات نیز که با حضور 25 بازیکن برگزار شد، حضور قهرمانان جوان و نوجوان کاشانی که در کشور صاحب عنوان هستند کیفیت این مسابقات را در سطح رقابت های کشوری قرار داد که پس از انجام 36 مسابقه،محمد امين حنطه ( عضو سابق تیم ملی جوانان كشور) مقام نخست، فرشاد عابدينيان (قهرمان جوانان استان) مقام دوم و محمدرضا حنطه (عضو سابق تیم ملی نوجوانان كشور و نفر پنجم جوانان) مقام سوم را كسب مسابقات تنيس روي ميز جام فجر را کسب کردند.

اين مسابقات به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و همكاري هيات تنيس روي ميز ناحيه مقاومت بسيج سپاه كاشان از برنامه های نخستین جشنواره سفیر ولایت برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار