کد خبر: 771506
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
در هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور:
در دیدار روز گذشته از هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم‌های ایرانجوان بوشهر و داماش گیلان در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم رفتند که این مسابقه حساس، بدون رد و بدل شدن توپی از دروازه‌ها با تساوی بدون گل پایان یافت.

بر اساس گزارش خبرنگار جوان، تیم ایرانجوان بوشهر که از حمایت بیش از 5 هزار هوادار خونگرم خود بهره می‌برد به قصد تکرار پیروزی‌های خانگی اخیر به مصاف داماش رفت که علیرغم ارائه بازی تهاجمی و خلق موقعیت‌های متعدد، نتوانست به گل دست یابد و بازی جذاب دو تیم بدون گل پایان یافت.

در نیمه نخست، ایرانجوان با بازی هجومی و رو به جلو بازی را آغاز کرد و چند فرصت نیز به دست آورد که با بی‌دقتی مهاجمان و عملکرد مطلوب دروازه‌بان و مدافعان داماش نتوانست به گل برسد و نیمه نخست بدون گل پایان یافت.

شاگردان مفتخر در نیمه دوم نیز بازی را هجومی آغاز کردند و چند بار نیز تا آستانه فرو ریختن دروازه رقیب شمالی پیش رفتند که با بدشانسی و بی‌دقتی، فرصت‌ها یکی پس از دیگری هدر رفت تا این دیدار که برای هر دو تیم حساس و مهم بود بدون گل به پایان برسد.

با این تساوی، ایرانجوان بوشهر با انجام 26 بازی و 35 امتیاز به جایگاه ششم رسید و داماش گیلان نیز با همین تعداد بازی و 28 امتیاز در رده هفدهم ایستاد تا چشم به روزهای آینده دوخته باشد.

ایرانجوان بوشهر در هفته بیست و هفتم باید به دیدار فجر سپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه برود که دیدار بسیار سخت و حساسی خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر