کد خبر: 771393
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
فرماندار بوشهر خبر داد:
فرماندار بوشهر از فراهم شدن مقدمات برگزاری حضور پرشور مردم در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر خبر داد.

حسن ابراهیمی گفت: با تغییر حوزه غلامرضا فیاضی از تهران به بوشهر و ایجاد شرایط برگزاری انتخابات رقابتی مجلس خبرگان رهبری در این استان تبلیغات انتخاباتی دو نامزد با گشایش و فعالیت ستاد و نصب بنر رونق گرفت.
 
وی افزود: غلامرضا فیاضی ساکن قم جزو نامزدهای تایید شده در حوزه انتخابیه تهران است که در زمان حاضر حوزه انتخابیه خود را از تهران به بوشهر تغییر داده است.
 ابراهیمی یادرآور شد: پیش از این فقط صلاحیت سید هاشم حسینی بوشهری برای نامزدی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر تایید شده بود.
 
فرماندار بوشهر اظهارکرد: با توجه به شرایط موجود تبلیغ نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور از  22  بهمن به مدت  14 روز ادامه دارد.
 
ابراهیمی ادامه داد: نامزدهای مجلس خبرگان رهبری می توانند برنامه های تبلیغی خود را از برنامه هایی که در صدا و سیما برای آنان پیش بینی شده، حضور در برنامه ها، نشست‌ها و محافل مختلف و با تشکیل ستادهای تبلیغاتی در هریک از شهرستانهای استان بوشهر پیگیری کنند.
 
فرماندار بوشهرگفت: تلاش می شود با برقراری امنیت تبلیغات انتخابات، همه نامزدها درچارچوب قانون فرصتی مساوی برای معرفی خود و برنامه هایشان داشته باشند.
وی یادآور شد: نامزدهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در فضایی رقابتی همراه با رفاقت وارد عرصه تبلیغات شوند و برای اثبات خود تلاش کنند.
ابراهیمی اظهار داشت: تصمیم گیرنده نهایی مردم هستند و آنان نیز ثابت کرده اند که همیشه بهترین انتخابها را انجام داده اند.
وی در باره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با اعلام نظر نهایی شورای نگهبان در  27 بهمن تبلیغات محیطی داوطلبان برای معرفی خودشان از29 بهمن به مدت یک هفته آغاز می شود.
 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر