کد خبر: 770599
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کاشان خبرداد:
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کاشان گفت: بر اساس ماده 23 آئین نامه اجرایی انتخابات تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان به مدت دو هفته از تاریخ ۲۲بهمن آغاز و تا ۱۴ روز یعنی 6 اسفند و 24 ساعت قبل از شروع رأی گیری ادامه خواهد داشت.

دکتر حمیدرضا مومنیان افزود: بر اساس زمان بندی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و بر اساس ماده 17 آئین نامه اجرایی اسامی نامزدهای انتخاباتی از طریق صدا و سیما جمهوری اسلامی و روزنامه های کثیرالانتشار در تاریخ 21/11/94 اعلام عمومی می شود.

وی یادآور شد: طبق ماده 25 آئین نامه اجرایی ؛ استفاده از وسائل ، کارکنان و سایر امکانات دولتی و مؤسسات و شرکت های وابسته به دولت، نهادهای انقلاب اسلامی ، جایگاه های خطابه نماز جمعه ، کلیه دانشگاه ها و شهرداری ها و کلیه دستگاههایی که از بودجه عمومی کشور به هر مقدار استفاده می نمایند برای تبلیغات کلیه نامزدهای خبرگان اکیداً ممنوع است.

رئیس ستاد راهبری انتخابات کاشان در خصوص نحوه تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان با اشاره به ماده 26 آئین نامه اجرایی یادآور شد: الصاق اعلامیه ، پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی روی علائم راهنمایی، تابلوی بیمارستان ها و تابلوی مدارس و سایر مؤسسات آموزشی و سازمان های عمومی و ادارت دولتی و سازمان های وابسته به دولت و اتومبیل های دولتی و اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی در سراسر کشور ممنوع بوده و مأمورین انتظامی مکلفند نسبت به برداشتن و از بین بردن چنین اوراق تبلیغاتی اقدام نمایند و در صورت مشاهده متخلفین ، آنان را جلب و به منظور تعقیب قانونی به مقامات قضایی تحویل دهند.

دکتر مومنیان افزود: استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذی ، پارچه ای ، مقوایی ، فلزی و یا هر جنس دیگر با ابعاد 70*100 و کمتر از آن برای کاندیدای مجلس خبرگان رهبری مجاز خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار