کد خبر: 769916
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر :
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت : قدردان انقلاب بودن یعنی اینکه بدانیم که حماسه‌سازان این کشور هیچ‌گاه نباید فراموش شوند و همچنین به تکالیف و وظایف خود عمل کنیم.

فتح‌الله حقیقی در آئین غبارروبی گلزار شهدای بوشهر اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور اقتدار، ایثار، استقلال‌طلبی، آزادی‌خواهی، دین‌مداری، استبدادستیزی و اتحاد ملت ایران است.

وی افزود: مردم در این روز ثابت کردند که به راه و منش امام خود پایبند هستند و از عمق وجود با خوی استکبار و هر نوع افراطی‌گری که بویی از استبداد در آن باشد بیزار هستند و در اهداف خود ثابت قدم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: باید بدانیم که اگر پایمردی، مقاومت و ایثار مردان و زنان ایران نبود، شیرمردان سپاه هم با نثار خون خود به آمریکا درس مقاومت نمی‌دادند و دلیران ناوچه پیکان شیرازه نیروی دریایی عراق را از هم نمی‌پاشیدند.

حقیقی با اشاره به اینکه جزیره خارگ در دوران دفاع مقدس دو هزار و ۸۸۳ مورد بمباران دشمن قرار گرفت، افزود: حتی یک روز هم صادرات نفت از این جزیره قطع نشد.

وی تصریح کرد: خانواده معزز شهدا با خدا معامله کردند و ما قادر به ارزش‌گذاری به آنها نیستیم چرا که آنها فرزندان عزیز خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: کمترین وظیفه ما این است که بدون منت و بدون شعار و با افتخار تمام در اختیار این خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشیم.

وی افزود: ایران اسلامی ۲۳۰ هزار شهید، ۵۰۵ هزار جانباز و ۴۲۷ هزار آزاده دارد و استان بوشهر نیز دو هزار و ۹۸ شهید، شش هزار و ۱۸ جانباز و ۴۴۲ آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حقیقی با اشاره به اینکه اولین کلام امام خمینی (ره) در بدو ورود به کشور تاکید بر وحدت بود، افزود: مقام معظم رهبری نیز در همین راستا امسال را به نام سال همدلی و همزبانی نامگذاری کردند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر