کد خبر: 767373
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
لیگ دسته اول کشور:
تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر در هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور در استادیوم شهید بهشتی بوشهر با ۳ گل مقابل تیم پیکان تهران به برتری دست یافت.

در همان دقایق نخست پیکانی ها که اسیر دوندگی های بی امان سلمان بحرانی و غلام احمد شاهی شده بودند قافیه را باختند و ایرانجوان روی کار تیمی، هوش امین مشایخ ، پاس عرضی محمد طارمی و ضربه تمام کننده فیض الهی به گل رسید. این گل در دقیقه 35 توسط شاگردان مرزبان پاسخ داده شد. خطای عجیب و فاحش شکوهی کاپیتان ایرانجوان روی مهاجم پیکان باعث شد تا مهمان با ضربه پنالتی محمد صادق باراني  به گل برسد.

آغاز نیمه دوم با یک ضربه کاشته ایستگاهی برای ایرانجوان همراه شد تا اویس کرد جهان که لقب آقای کاشته لیگ یک را نصیب خود کرده، هشتمین گل فصل خود را برای ایرانجوان به ثمر برساند. این گل آنقدر زیبا بود که ورزشگاه تا دقایقی غرق در شادی شد.

مرزبان که فکرش را نمی کرد اینگونه قافیه را واگذار کند با یک تعویض و آوردن عباس محمد رضایی بازیکن سابق استقلال سعی کرد میانه میدان را از آن خود کند اما امین مشایخ تکنیکی با حمایت دو عنصر دونده پشت سر خود {بحرانی و احمد شاهی} اجازه نفس کشیدن را به هافبک های نامی و فلدر پیکان ندادند.

باز هم یک کرنر و باز هم کرد جهان، توپ برگشتی مدافعین پر اشتباه پیکان را احمد شاهی به ضربه هوشمندانه به گل تبدیل کرد تا خیال بوشهری ها از برد تا حدودی راحت شود.

بعد از این گل مرزبان هر سه مدافع وسط خود را به خط حمله برد تا از روی ارسالها به گل برسد اما مدافعین ایرانجوان در کنار یاسر الهی دروازبان خود بدون اشتباه کار کردند. مفتخر برای جلوگیری از ارسالهای هوایی مهدی طاهری سر زن را وارد بازی کرد تا در نبردهای هوایی به شکوهی و بازیاری کمک کند که انصافا خرید جدید ایرانجوان در نیم فصل دوم موفق ظاهر شد.

در این نیمه یاسر الهی با وجود دو اشتباه عجیب که می تواند برای هر دروازبانی رخ دهد چند موقعیت تک به تک را به خوبی مهار و تمامی ارسالهای بازیکنان پیکان را دفع کرد. ایرانجوان در ضد حملات باز هم خطرناک بود که شاید اگر اسدزادی و دهقانی دقت پیشتری داشتند گلهای خورده صدرنشین در بوشهر بیش از انگشتان یک دست می شد!

ایرانجوان با این برد 28 امتیازی شد و در مکان یازدهم جدول ماندگار شد اما فاصله 3 امتیازی شاگردان مفتخر با تیم پنجم جدول می تواند خبر خوبی باشد! پیروزی تیم مفتخر تمام مدعیان لیگ یک را خوشحال کرد تا رقابت در بالای جدول گرم تر از قبل دنبال شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر