کد خبر: 766966
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
با نصب نخستین پلاک در منزل جانباز کاشانی:
طرح ساخت و نصب پلاک های کد پستی 10 رقمی و پلاک شهری با مساعدت شهرداری کاشان طی مراسمی با نصب در منزل آزاده و جانباز عباس حمامی در منطقه ناجی آباد این شهرستان آغاز شد.

شهردار کاشان گفت:این طرح بر اساس انعقاد قرارداد اداره پست به عنوان ناظر فی مابین شهرداری و پیمانکار در مرحله اول با نصب 15 هزار پلاک و کدپستی اجرا می شود.

سید محمد ناظم رضوی اظهارداشت: هزینه ساخت و نصب این تعداد پلاک و کدپستی را حدود یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:این پلاک ها که پنج رقم اول آن 87193 و 87197 است در ابعاد 10 در 22 از جنس ورق آلومینیوم با آرم برجسته شهرداری کاشان و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران طراحی و ساخته شده است.

وی، اجرای طرح ساخت و نصب پلاک های کد پستی 10 رقمی و پلاک شهری را درراستای اجرای طرح(GNAF)نشانی استاندارد ملی و نظام های آدرس گذاری کشوردانست و گفت: این پلاک های 10 رقمی که هر یک از ارقام آن نشان دهنده یک آیتم است درراستای تامین نیازهای شهروندان و ترویج استفاده از آدرس استاندارد نصب می شود.

به گفته وی، پنج رقم اول این پلاک ها نشانگر منطقه گشت پستی و پنج رقم بعدی بر اساس اماکن شماره گذاری شده است.

شهردار کاشان،اتمام انجام عملیات ممیزی، فهرست برداری و به هنگام سازی بیش از 350 هزار رکورد با هزینه یک میلیارد و 300 میلیون ریال و مساعدت مدیریت جغرافیایی و کدگذاری پستی کشور و استان اصفهان را یادآورشد و گفت: پیش بینی می شود 200 هزار رکورد از این تعداد با مساعدت شهرداری منجر به ساخت پلاک شود که در حال حاضر 15 هزار پلاک آن آماده و طی یک ماه نصب می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار