کد خبر: 763670
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
فرمانده سپاه استان البرز:
فرمانده سپاه استان البرز گفت: آل سعود سقوط خواهد کرد چراکه حکومتشان بر اساس عقل و منطق نیست و کسانی که ادعای حقوق بشر دارند در مقابل جنایات جنایتکاران دم نمی زنند.

سردار علی استاد حسینی در پی اعدام شیخ نمر توسط رژیم منحوس آل سعود، این اقدام را محکوم کرد و اظهار داشت: رژیم عقب افتاده ، وهابی و خارج از دین اسلام دست به اعدام شیخ نمر، رهبری شیعیان عربستان نمود.

وی افزود: امروزه اگر زور و قدرت نداشته باشیم دشمنان مستضعفین را می بلعند و امام(ره) نیز گفتند اگر از صدام بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت که این نشان دهنده روحیه انقلابی ایشان بود.

فرمانده سپاه استان البرز به کشتار شیعیان توسط دشمنان اسلام اشاره کرد وگفت: تمام خون هایی که در اقصی نقاط فلسطین، یمن، سوریه و عراق ریخته می شود دخل دلارهای عربستان پشت آن است که باید انتقام این خون ها را گرفت.

وی خاطر نشان کرد: آل سعود سقوط خواهد کرد چراکه حکومتشان بر اساس عقل و منطق نیست و کسانی که ادعای حقوق بشر دارند در مقابل جنایات جنایتکاران دم نمی زنند.

سردار استاد حسینی به خواسته امام(ره) مبنی بر نشانه گرفتن قلب شیطان بزرگ چنین گفت: از دولتمردان خواستار موضوع گیری در مقابل این جنایت هستیم و این اقدام آل سعود که رژیمی است که مدیریتش بر اساس پول، زور و زر است محکوم می نماییم.

وی در پایان گفت: موضع افراد انقلابی موضع رهبری و امام(ره) است و در دفاع از مظلومین عالم با ظلم و سلطه بر امریکا مقابله می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار