کد خبر: 758706
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينكه ايستادگي يك روز در خوزستان تعريف مي‌شد، گفت: امروز هزاران كيلومتر آن طرف‌تر در حال دفاع هستيم اما ماهيت جنگ يكي است و ما بايد ابعاد اين جنگ و توطئه را بشناسيم.
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينكه ايستادگي يك روز در خوزستان تعريف مي‌شد، گفت: امروز هزاران كيلومتر آن طرف‌تر در حال دفاع هستيم اما ماهيت جنگ يكي است و ما بايد ابعاد اين جنگ و توطئه را بشناسيم.
به گزارش سپاه‌نيوز، سردار محمدعلي جعفري در جمع خانواده‌هاي شهداي خوزستاني مدافع حرم در اهواز اظهار داشت: امروز خانواده شهداي مدافع حرم بايد برايمان سخنراني كنند و بگويند چگونه دل از اين دنيا كندند و از نحوه تربيت و جايگاه شهداي خود بگويند. وي افزود: بايد بگوييد كه چگونه اين شهيدان مشتاقانه خواهان شهادت در اين راه شده و ما را راهنمايي كنيد كه چگونه فرزندانمان را در اين راه تربيت كنيم و پاسدار خون شهدا باشيم.
فرمانده كل سپاه با مطرح كردن اين پرسش كه چگونه بايد اين راه ميانبر براي رسيدن به سعادت را انتخاب كنيم، گفت: راهي كه بسياري از بزرگان ما با سال‌ها عبادت نتوانستند به آن برسند چگونه يك جوان توانست به آن برسد و اين پرسشي است كه بايد جوابش را خانواده شهدا بگويند. وي با بيان اينكه چگونه هدف شهدا را محقق كنيم و در مسيرشان باشيم، عنوان كرد: اين يك راه الهي است كه بايد شكر خدا را براي باز شدن اين مسير به جاي بياوريم چرا كه اين راه هميشه باز نمي‌شود. سرلشكر جعفري با بيان اينكه انقلاب اسلامي در بستر جمهوري اسلامي در حال توسعه است، افزود: عزت، اقتدار و عظمت امروز انقلاب و اسلام مرهون شهادت و جانبازي شهداست و روز به روز بيشتر در دل جهانيان جاي باز مي‌كند. وي اظهار داشت: ما يا بايد منتظر باشيم و يا بايد به وعده خودمان عمل كنيم؛ آنهايي كه به شهادت مي‌رسند اين افتخار را دارند كه به سرانجام خوب انتظار رسيده باشند و پاداش‌شان را خداوند مي‌دهد. فرمانده كل سپاه با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران محصول ۱۴۰۰ سال خون دل خوردن مسلمانان است، گفت: جمهوري اسلامي اين افتخار را دارد كه پرچم امام حسين (ع) را بلند كرده است. سرلشكر جعفري با اشاره به درگيري جمهوري اسلامي با جبهه دشمن عنوان كرد: همانطور كه ما از نظر دفاعي در حال جنگيم در اقتصاد، فرهنگ و علم نيز در حال جنگ هستيم اما شيرين‌ترين آن جنگ دفاعي است. وي با بيان اينكه به‌رغم همه شبهات عليه انقلاب اسلامي مردم پاي انقلاب ايستاده‌اند، گفت: مردم به اين شبهات بي‌توجه‌اند و از حريم ولايت دفاع مي‌كنند. وي با اشاره به اهميت منطقه غرب آسيا گفت: سرنوشت جهان در اين منطقه رقم مي‌خورد و برداشته شدن مرزهاي كشورهاي محور مقاومت براي رسيدن به وحدت اسلامي به همراه اتصال قلبي با ديگر كشورها يكي از موضوعات قابل‌توجه است.
فرمانده كل سپاه افزود: سرنوشت آينده اسلام و جهان در جنگ‌هاي غرب آسيا رقم مي‌خورد و خوشا به حال كساني كه با بصيرت ديده، اثرش را در مقاومت و ظهور مي‌بينند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار