کد خبر: 756071
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
معاون فنی و عمرانی شهردار سنندج:
معاون فنی و عمرانی شهرداری سنندج به احداث سه ایستگاه آتش نشانی در نواحی منفصل شهری سنندج اشاره کرد و گفت: احداث این سه ایستگاه وارد مرحله اجرایی شده است.
توفیق مفاخری

به گزارش جوان صدیق فتحی در جریان بازدید از روند احداث ایستگاه حسن آباد، افزود: در راستای ارائه و گسترش خدمات ایمنی و افزایش و بهبود سطح خدمات شهری به شهروندان عملیات احداث سه ایستگاه آتش نشانی در نواحی منفصل شهری به مناسبت هفته پدافند غیر عامل آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این سه ایستگاه آتش نشانی هر کدام در مساحتی بیش از 585 متر مربع احداث می شود گفت: این سه ایستگاه در فضای آشیانه با مساحت 225 متر مربع و ساختمان اداری در دو طبقه با زیربنای 360 متر مربع احداث می شود.

وی درا دامه از اجرای پنج هزار متر مکعب خاکبرداری ایستگاه آتش نشانی ناحیه منصل شهری حسن آباد خبر داد و اظهار کرد: عملیات خاکبرداری این پروژه به پایان رسیده و در حدود 9 ماه عملیات احداث آن به پایان می رسد.

فتحی هزینه احداث ساختمان آتش نشانی حسن آباد را بیش از پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

معاون فنی و عمرانی شهردار سنندج همچنین در مورد احداث ایستگاه آتش نشانی نایسر نیز گفت: بیش از سه هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و 700 متر مربع عملیات تسطیع و رگلاژ این پروژه هم انجام شده است.

وی با بیان اینکه احداث این سه ایستگاه آتش نشانی در روند افزایش ایمنی ساکنان نواحی منفصل تاثیر گذار است ابراز امیدواری کرد این پروژه ها در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر