کد خبر: 755725
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
تا دهه فجر سال جاری:
درصورت رفع مشکلات تاسیسات لوله گاز موجود در اتصال این محور و با تامین اعتبار لازم علیرغم وجود فصل سرما ، پروژه 100 درصد تکمیل و قابل بهره برداری خواهد بود.

مدیرساخت وتوسعه راههای اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان با بیان این مطلب ، گفت : محور موته – گلپایگان واقع در شهرستان گلپایگان بطول 44 کیلومتر است که 24 کیلومتر آن زیر بار ترافیک و 20 کیلومتر با رفع مشکلات تاسیسات لوله گازموجود در محور تا دهه فجر سالجاری آماده بهره برداری خواهد بود .

حمیدرضا امیرخانی با اشاره به اعتبارات هزینه شده ومورد نیاز این پروژه اذعان داشت : تاکنون 120 میلیارد ریال برای احداث این محور هزینه شده که جهت تکمیل و آسفالت آن 90 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که درصورت تامین اعتبار لازم تا بهمن ماه  سالجاری قابل بهره برداری خواهد بود .

وی با اعلام مشخصات وبرنامه های دیده شده در این پروژه تصریح کرد : با توجه به امکان وجود سیلاب در این مسیر کلیه آبروهای لوله ای در پروژه حذف و از پلهای دالی استاندارد استفاده شده ضمن آنکه طرح ساماندهی دوربرگردانهای اتصالی و اصلاح قوس افقی وغیر ایمن پیچ گدار سرخ در باند قدیم که به عنوان یک نقطه پرتصادف شناخته شده است مرتفع خواهدشد .

مدیرساخت وتوسعه راههای اداره کل راه وشهرسازی اظهار داشت : در این محور از روش تثبیت وبهبود سازی خاک استفاده شده که در آن یک لایه از سه لایه آسفالت حذف شده و طرح تثبیت واختلاط مصالح راهسازی باسیمان به منظور بهبود واصلاح مشخصات خاک انجام می شود .

امیرخانی از جمله مشکلات پیش رو در احداث باند دوم محور موته – گلپایگان را کمبود اعتبار دانست وافزود : درصورت رفع مشکلات تاسیسات لوله گازموجود در اتصال این محور و با تامین اعتبار لازم علیرغم وجود فصل سرما ، پروژه 100 درصد تکمیل وقابل بهره برداری خواهدبود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر