کد خبر: 754050
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز گفت: امریکا با نقشه برجام چشم طمع به کشور دوخته است تا جای خود را بازکند و بر جمهوری اسلامی ایران مسلط باشد ولی بداند کور خوانده و بسیجیان با بیداری کامل اجازه نفوذ به کشور خود را نخواهند داد.

سردار ابوالفضل اسلامی در خصوص نقش بسیج در مبارزه با تهدیدات نرم دشمن اظهار داشت: بسیج در دفاع از انقلاب اسلامی و به ثمررسیدن و حفظ آن نقش اصلی را ایفا کرد.

وی افزود: اگر بسیج نبود هیچ کدام از موضوعات انقلابی به پیروزی نمی رسید چراکه در صورت عدم وجود بسیج یقیناً هزینه سنگینی برای این مملکت دربرداشت.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز فعالیت های خالصانه بسیج را مهم دانست و عنوان کرد: نیروهای فدایی بسیج بدون هیچ گونه چشمداشتی در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی قبل و بعد از انقلاب ایستادگی کردند و تا بسیج است اسلام زنده خواهد ماند.

 وی در خصوص نقش بسیج در برجام خاطر نشان کرد: در صورتی که دولت درباره فرمایشات مقام معظم رهبری کوتاه بیاید، بسیج کوتاه نخواهد آمد و تابع فرمایشات رهبری است و آن ها را موشکافانه رصد می کند.

 سردار اسلامی در پایان گفت: امریکا با نقشه برجام چشم به این کشور دوخته است تا جای خود را بازکند و بر جمهوری اسلامی ایران مسلط شود ولی امریکا بداند کور خوانده و بسیجیان با بیداری کامل اجازه نفوذ به کشور خود را نخواهند داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار