کد خبر: 751601
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
در نبرد مستشاری با تکفیری ها؛
همزمان با دور جدید تلاش های مستشاری برای نابودی گروهک های تروریستی در عراق و سوریه، ابوذر امجدیان به عنوان اولین شهید مدافع حرم سنقرکلیایی و چهارمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه در نبرد مستشاری با تکفیری ها در سوریه به شهادت رسید.
شکری نیا

 همزمان با دور جدید تلاش های مستشاری برای نابودی گروهک های تروریستی در عراق و سوریه، ابوذر امجدیان به عنوان اولین شهید مدافع حرم سنقرکلیایی و چهارمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه در نبرد مستشاری با تکفیری ها در سوریه به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه، شهید ابوذر امجدیان از سبز پوشان سپاه و از مدافعان حرم حضرت زینب(س)  همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در جبهه سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید امجدیان اهل شهرستان سنقروکلیایی و فرزندی رشید از روستای سهنله شهرستان سنقر است. وی اولین شهید مدافع حرم شهرستان سنقروکلیایی به آرزوی دیرینه خود که شهادت در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) بود، رسید.

ابوذر دلاور در شهر حلب و در نبردی جانانه با تکفیری ها و تروریست های اجاره ای به شهادت رسید. او داوطلبانه به سوریه رفت و حالات قابل توجهی در شوق به دفاع از حرم داشت به گونه ای که اطرافیانش همواره منتظر شنیدن خبر شهادت وی در این مسیر نورانی بودند.

وداع باشکوه باشکوه وداع مردم سنقر با شهید مدافع حرم

پیکر شهید مدافع حرم ابوذر امجدیان با حضور مردم، خانواده شهدا، مسئولین و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی در شهرستان سنقرو کلیایی از محل سپاه ناحیه سنقر آغاز شد و جمعیت انبوه و گسترده ای پیکر این شهید را همراهی می کردند و جمعیت حاضر در این مراسم به اندازه ای زیاد بود که برای لحظاتی تشییع پیکر به تاخیر افتاد.

مردم ولایتمدار سنقر در این مراسم با شعار های "لبیک یا حسین" و "کلنا عباسک یا زینب" پیکر شهید را همراهی می کردند.

پیکر شهید پس از طی کردن مسافتی در سطح شهر به صحن امام زاده احمد شهر سنقر برده شد تا زائران حرم مطهر نیز با پیکر شهید وداع کنند.

حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان و نمایندگانی از سپاه کشور در این مراسم و نیز استقبال گسترده مردم و روحانیت معظم از جلوه های دیدینی این هماورد ولایتمداری بود.

شهید سرافراز مهدی نوروزی، شهید صادق یاری گلدره و شهید سعید قارلقی پیش از این در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در عراق به شهادت رسیده بودند و شهید ابوذر امجدیان چهارمین شهید مدافع حرم در استان کرمانشاه است.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Amirreza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
0
0
شهر کرمانشاه و استان کرمانشاه هردو کرد نشین هستند برادران لطفا در پی تفرقه نباشید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر