کد خبر: 750579
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
در مشهد صورت گرفت:
بازپرس ویژه قتل دادگستری مشهد گفت: حکم کیفری متهمان پرونده قتل طلا فروش مشهدی در محل وقوع حادثه اجرا می شود.
علیرضا واحدیان
سید جواد حسینی روز شنبه در جریان بازسازی صحنه جرم قتل طلا فروش مشهدی در خیابان مفتح این شهر طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: دو نفر در این ارتباط دستگیر شده است که مشارکت در سرقت و نگهداری سلاح غیرمجاز از جرم های آنان است.
وی اظهار کرد: یکی از این دو نفر به نام 'حامد حسینی' علاوه بر دو جرم مزبور یک فقره قتل عمد نیز انجام داده است که در صورت تقاضای اولیای دم به قصاص محکوم می شود.

وی گفت: در بررسی اتهامات این دو نفر جنبه عمومی جرم نیز در نظر گرفته خواهد شد.

حسینی ادامه داد: سرعت رسیدگی در این پرونده مطلوب است و مجرمین در کمتر از شش ساعت پس از وقوع جرم، شناسایی و طی کمتر از 48 ساعت دستگیر شدند.
وی افزود: دو قبضه سلاح گرم و مقداری طلا از مجرمین به دست آمده و سلاح سردی که مقتول توسط آن کشته شده نیز با اعتراف متهمان کشف شده است.
وی با اشاره به اعتراف متهمان به قتل و سرقت در لحظات اولیه دستگیری اظهار کرد: می کوشیم در کمترین زمان ممکن پرونده برای محاکمه کیفری آماده شود.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: این جرم ساعت 10:30 روز چهارشنبه ششم آبان ماه در خیابان مفتح چهار مشهد رخ داد و سارقان علاوه بر سرقت دو و نیم کیلو طلا با سلاح سرد طلا فروش جوان را به قتل رسانده و از محل متواری شدند.
سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: با سرنخ های به دست آمده سارقان عصر جمعه هفتم آبان ماه در نیشابور شناسایی و دستگیر شدند.
در جریان بازسازی صحنه جرم تعدادی از اهالی محل و شهروندان نیز حضور داشتند که با شعارهایی نظیر 'نیروی انتظامی، تشکر، تشکر' و 'سارقان مسلح اعدام باید گردند'، خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به این پرونده شدند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
0
0
ممنون از این سرعت خبرگزاری آنلاین بچه های جوان آنلاین در مشهد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار