کد خبر: 750354
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
با تصویب شورای اسلامی شهر کاشان:
شهردار کاشان از تصویب اصلاحات پیشنهادی شهرداری در شیوه نامه سرمایه گذاری شهرداری کاشان خبر داد.

سید محمد ناظم رضوی اظهار داشت: با توجه به نیاز سرعت بخشی در پاسخگویی به درخواست های سرمایه گذاران، اصلاحات مدنظر هیأت عالی در شیوه­ نامه­ی سرمایه گذاری به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شد که لایحه­ی پیشنهادی شهرداری در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان مطرح و به تصویب رسید.

وی نگاه تعیین ترکیب جدید کمیسیون کارشناسی سرمایه گذاری و اضافه شدن یک عضو حقوقی به ترکیب هیأت عالی سرمایه گذاری را از تغییرات و اصلاحات شیوه نامه جدید نسبت به شیوه نامه قبل اعلام کرد.

به گفته وی با تفویض اختیار شورای اسلامی شهر، از این به بعد پروژه های سرمایه­گذای صرفاً در کمیسیون و هیأت عالی سرمایه گذاری شهرداری مطرح و تصمیم گیری خواهد شد که این موضوع سرعت پاسخگویی به سرمایه گذاران را ارتقاء خواهد بخشید.

رییس هیأت عالی سرمایه گذاری با اشاره به این که شهرداری کاشان مصمم است کتاب فرصت های سرمایه گذاری کاشان را تدوین کندگفت: پروژه های سرمایه گذاری در حوزه های مختلفی از قبیل حمل و نقل، خدمات شهری، انبوه سازی مسکونی و تجاری، خدمات رفاهی و تفریحی و گردگشری تا کنون شناسایی شده است که در قالب این کتاب به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار