کد خبر: 747699
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
احمد متوسليان سال‌هاست به گروگان گرفته شده است و حالا محمدحسين مهدويان، كارگردان «ايستاده در غبار» مي‌خواهد تصوير فرمانده مؤثر آزادسازي خرمشهر را به سينما بياورد. «ايستاده در غبار» عنوان اولين فيلم سينمايي محمدحسين مهدويان است كه اواخر شهريور در شهرك سينمايي دفاع مقدس كليد خورد.
«ايستاده در غبار» از معدود فيلم‌هاي دفاع مقدس امسال است كه براي حضور در سي و چهارمين جشنواره فيلم فجر آماده مي‌شود. اين فيلم به لحاظ ساختار يكي از متفاوت‌ترين توليدات سينماي ايران خواهد بود؛ چراكه در اين فيلم از صداي بسياري از شهيدان كه از زمان جنگ به جا مانده استفاده خواهد شد.
بازيگران اين فيلم طي فراخواني در فضاي مجازي انتخاب شدند. هادي حجازي‌فر در نقش احمد متوسليان ايفاگر نقش اصلي فيلم سينمايي «ايستاده در غبار» و اميرحسين هاشمي، فرهاد فداكار و عماد محمدي از ديگر بازيگران اصلي اين پروژه هستند. به تازگي تصوير بازيگر نقش احمد متوسليان در فيلم «ايستاده در غبار» منتشر شده است.
احمد متوسليان در سال 1360 با به كارگيري سپاه مريوان و پاوه تيپ محمد رسول‌الله(ص) - كه بعدها به لشكر تبديل شد - را تشكيل داد و فرماندهي تيپ مذكور را نيز خود به عهده گرفت. احمد متوسليان در اواخر خرداد سال 1361 طي مأموريتي به همراه يك هيئت عالي‌رتبه ديپلماتيك راهي سوريه و لبنان شد. او در چهاردهم تير سال 1361، حين ورود به شهر بيروت لبنان، توسط آدم‌ربايان دست‌نشانده رژيم تروريستي تل‌آويو گروگان گرفته شد. تهيه‌كننده اين فيلم سينمايي حبيب‌اله والي‌نژاد است و فيلمنامه «ايستاده در غبار» را محمدحسين مهدويان به نگارش درآورده است. فيلم سينمايي «ايستاده در غبار» دومين همكاري مشترك محمدحسين مهدويان و حبيب‌اله والي‌نژاد پس از سريال «آخرين روزهاي زمستان» و محصولي از سازمان هنري و رسانه‌اي «اوج» است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار