کد خبر: 747278
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
چهارمین قسمت از مجموعه «حرفه: مستندساز»، به فرشاد افشین پور کارگردان مستند «سفر به آمادای» می پردازد.
به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، «حرفه: مستندساز» این قسمت به فرشاد افشین پور اختصاص دارد؛ کارگردانی که توانست جایزه ویژه هیأت داوران مستند جشنواره سی و سوم فیلم فجر را برای تصویربرداری فیلم «سفر به آمادای» از آن خود کند.
در این قسمت از این مجموعه تصاویری از پشت صحنه فیلم «سفر به آمادای» نمایش داده می شود و مصاحبه با افشین پور نیز روی آنتن می رود.
بخش هایی از این قسمت در همدان تصویربرداری شده و افشین پور پس از حضور در جشنواره و موفقیت های فیلم خود، به صداوسیمای همدان سر می زند و از عواملی که برای ساخت فیلم او را یاری کردند، قدردانی می کند.
«حرفه مستندساز» در این قسمت بیشتر به فعالیت های کاری این مستندساز معطوف است و درباره ساخته های قبلی او و حواشی اکران فیلم مستند او در ایام جشنواره تصاویری را برای پخش آماده کرده است.
«سفر به آمادای» به بررسی سیمای طبیعی و گونه‌های کم‌نظیر جانوری استان همدان می‌پردازد و ضمن نمایش چرخه حیات طبیعی این سرزمین، اسراری شگفت‌انگیزی از زندگی موجودات مختلف در زمستان جان‌فرسا، تابستان سخت و خشک، پاییز هزار رنگ و بهار پر هیاهوی آن را بازگو می‌کند.
این مجموعه به معرفی مستندسازانی می پردازد که در سی و سومین جشنواره فیلم فجر شرکت داشته اند و هر قسمت آن پیرامون زندگی و کار یکی از این هنرمندان است.
عوامل «حرفه: مستندساز» عبارتند از کارگردان: عماد خدابخش و سیاوش ابراهیم زاده، تصویربردار: مجید یزدانی، مهدی مولایی، سیاوش ابراهیم زاده، تدوین: هادی احمدی، کیانوش الطافی، صدابردار: سعید موسوی.
«حرفه: مستندساز» یکشنبه ها ساعت 21:30 روی آنتن می رود و چهارمین قسمت آن یکشنبه 26 مهر از شبکه مستند سیما روانه آنتن خواهد شد.
این مجموعه دوشنبه ها ساعت 10 و سه شنبه ها ساعت 15 بازپخش می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار