کد خبر: 747101
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
نماینده ولی فقیه امام جمعه خرم آباد:
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب مذاکره با آمریکا را ممنوع بیان کردند، گفت: منطق ما در مخالفت مذاکره با آمریکا منطق امام حسین با یزید است.
بهروج

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام محرم به ملت ایران گفت: ماه محرم ماه حماسه، فداکاری و پیروزی خون بر شمشیر است.

وی پوشیدن لباس سیاه، برپا کردن خیمه عزای حسین، سینه زدن، زنجیر زدن، گریستن و مرثیه خوانی را از جمله مصادیق عزاداری بیان کرد و افزود: عزاداری حسینی باید همراه با سخنرانی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان سخنی از امام صادق(ع) عنوان داشت: اشک عزاداری برای سیدالشهدا خاموش کننده آتش جهنم خواهد بود.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که پی بردن به عظمت و شخصیت امام حسین(ع) و آشنایی با معارف دین فلسفه عزاداری است، خاطرنشان کرد: در برگزاری مراسم عزاداری با دعوت مبلغان و واعظان باید معارف اسلامی برای مردم تبیین شود.

وی در ادامه تأکید کرد: عزاداری حسینی در ماه محرم باید در اخلاق، رفتار و اعتقادات ما اثرگذار باشد و به حقایق دین پی ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که امام حسین(ع) در قیام خویش مردم زمان خویش را بیدار کرد، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب نیز امروز از سیره امام حسین(ع) پیروی می کند.

وی با یادآوری به اجازه رهبر معظم انقلاب در انجام مذاکرات هسته ای و بیان این که مذاکره با آمریکا ممنوع است، گفت: آمریکا به دنبال شیطنت و منافع خویش است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که آمریکا به دنبال نفوذ است و می خواهد سرنوشت کشور را در دست بگیرد، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب این حقایق را برای مردم بازگو کردند.

وی با اشاره به این که برخی افراد ناآگاه با صحبت ها و حرف های خویش زمینه نفوذ آمریکا را فراهم می کنند، افزود: این گروه اندک ساده لوح و ناآگاه امروز خطری بزرگ برای کشور هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که منطق ما در مخالفت مذاکره با آمریکا منطق امام حسین با یزید است، خاطرنشان کرد: آمریکا نه تنها برای ملت ایران بلکه در طول تاریخ برای هیچ کشوری مفید نبوده است.

وی در ادامه تأکید کرد: باید این حقایق برای مردم به خوبی تبیین شود و زمینه آگاه سازی مردم در برابر دسیسه های دشمن فراهم شود.

امام جمعه خرم آباد مسأله جنگ نرم را از دیگر مسائلی بیان کرد که رهبر معظم انقلاب به هوشیاری علیه آن تأکید دارند و گفت: امروز استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا با راه اندازی جنگ نرم به دنبال سست کردن ایمان مردم به ویژه جوانان است.

وی یادآور شد: هدف آمریکا از این اقدام این است که کشور را بحرانی جلوه دهند و نارضایتی عمومی مردم را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر هوشیاری علیه دسیسه های دشمن اظهار داشت: با وجود رهبری باصیرت، هوشیار، دوراندیش، آگاه و تیزبین دسیسه های دشمن خنثی می شود.

آیت الله مهدوی کنی مرد روزگار سخت بود

امام جمعه خرم آباد با گرامیداشت سالروز رحلت آیت الله مهدوی کنی بیان داشت: ایشان مرد روزگار سخت بود و در هر زمینه ای نمی گذاشت کاری روی زمین بماند.

وی سیاست مداری، صادق بودن، انقلاب و عاشق امام راحل و رهبری را از ویژگی های بارز آیت الله مهدوی کنی بیان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار