کد خبر: 746703
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
مدیر‌عامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز :
مدیر‌عامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: در بازی برابر شهرداری اردبیل تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم در این بازی به پیروزی دست یابیم.

عیسی اکبرزاده  اظهار داشت: تیم ماشین‌سازی تبریز در بازی برابر شهرداری اردبیل نمایش مطلوبی را از خود به نمایش گذاشته و می‌توانستیم در این بازی به پیروزی رسیده و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی گفت: با وجود ارائه یک بازی خوب در یک ضربه کاشته غافلگیر شده و پیروزی را از دست دادیم و تنها به یک امتیاز اکتفا کردیم، اما همین امتیاز ما را یک پله در جدول رده‌بندی بالا برده و در مکان پنجم جدول قرار گرفتیم.

مدیر‌عامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز تصریح کرد: کنترل بازی در نیمه دوم از دست داور خارج شده بود و عملا اشتباه فاحش وی در عدم اخراج بازیکن تیم اردبیلی بعد از دادن کارت زرد دوم و باز پس گرفتن کارت قرمز مشهود بود.

اکبرزاده در مورد حوادث دقایق پایانی بازی نیز گفت: تیم مهمان بعد از زدن گل تساوی با حربه‌های ضد‌فوتبالی به دنبال حفظ نتیجه بازی بود و متاسفانه در دقایق پایانی بازی شاهد برخورد یکی از بازیکنان تیم شهرداری اردبیل با عوامل زحمتکش ورزشگاه و حاملان برانکارد بودیم.

در هفته دهم لیگ دسته اول ایران تیم ماشین‌سازی تبریز در بازی خانگی برابر شهرداری اردبیل به تساوی یک بر یک رضایت داد.

ماشین‌سازی تبریز با این نتیجه 15 امتیازی شده و با یک پله صعود در مکان پنجم جدول جای گرفت.

از رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول ایران که با حضور 20 تیم برگزار می‌شود، سه تیم به لیگ برتر صعود کرده و پنج تیم نیز سقوط می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها