کد خبر: 746362
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
شبکه پنج سیما در ایام محرم مینی سریال «آخرین نفسهایم» را به کارگردانی سامان سالور به روی آنتن می برد
فارس: شبکه پنج سیما همزمان با فرا رسیدن ماه محرم ویژه برنامه های مذهبی متنوعی را برای عزاداران حسینی تدارک دیده است که از اول ماه محرم بر روی آنتن می رود.

بنا بر این گزارش، سخنرانی مذهبی، نیمه پنهان، سوگواره، دلدادگان، حدیث شیدایی، نغمه عشاق و..... عنوان برنامه هایی است که در جدول پخش شبکه پنج سیما قرار می گیرد.

آخرین نفس هایم

مجموعه تلویزیونی پنج قسمتی «آخرین نفس هایم» به تهیه کنندگی و کارگردانی سامان سالور از شب هشتم ماه محرم هر شب ساعت 19:45  پخش می شود. آخرین نفس هایم روایت داستانی از گردان غواصان 8 سال دفاع مقدس است که پس از چند سال، تعدادی از رزمندگان این گردان همدیگر را پیدا می کنند و..... پرویز فلاحی پور، حبیب دهقان نسب،  مهدی صباحی، سمیرا حسینی و... بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

نیمه پنهان

«نیمه پنهان» عنوان برنامه ای گفتگو محور است که با همسران سرداران و شهدای دفاع مقدس  مصاحبه  می کنند. این برنامه در ایام ماه محرم هرشب ساعت 19 به مدت 30 دقیقه پخش می شود. نیمه پنهان فرهنگ ایثار و فداکاری در راه دین در عصر امام خمینی (ره) را  بازخوانی می کند.

سوگواره

«سوگواره» عنوان برنامه ترکیبی – تولیدی که در 13 قسمت 15 دقیقه با رویکرد گفت‌وگو با شاعران آیینی پیرامون شعرهای آیینی برای دهه اول محرم به تهیه کنندگی کرمی طراحی شده است. وله‌ها و نماهنگ و پخش شعرهای آیینی از دیگر بخش‌های این برنامه است که از اول ماه محرم روی آنتن می‌رود. ساعت پخش این برنامه ساعت 14:30دقیقه و تکرار آن 7 صبح است.

 سخنرانی مذهبی  و مداحی

سخنرانی مذهبی مجموعه ای سخنرانی حجت الاسلام رنجبر پیرامون نقش اهل البیت ( ع) در زندگی انسان هاست که از دهه اول محرم هر روز ساعت 18دقیقه برای مخاطبان به مدت 30 پخش می شود. همچنین مداحی سید مجید بنی فاطمه، حاج مهدی سلحشور و حاج مهدی سماواتی نیز هر روز  سه نوبت در ساعت های 13،18:55،22:45 پخش می شود.

دلدادگان حسینی

برنامه «دلدادگان حسینی» به پوشش تصویری مراسم سخنرانی مذهبی، مرثیه خوانی و عزاداری عزاداران حسینی ویژه محرم از هیات‌های موج الحسین (ع) و الریحانه الحسین (ع) می‌پردازد که سخنران‌های آن حجج الاسلام صدیقی، هاشمی‌نژاد، رئیسی، سیداحمد خاتمی و مداحان حاج حسین سازور، سیدمجید بنی فاطمه، حاج مهدی سماواتی است که از اول ماه محرم تا سیزدهم محرم پخش می‌شود.

مجله اقتصادی صبحگاهی روزآمد

مجله اقتصادی صبحگاهی روزآمد در سفرنامه شهرعاشقی به شهر حسینی شهر زنجان سفر کرد تا در سایه سار پرچم امام حسین (ع) نگاهی به اقتصاد پویا و رو به رشد شهر زنجان داشته باشد.

رضا محمدنیا نویسنده و مستند ساز روزآمد در شهر زنجان از حسینیه اعظم و فعالیت های اقتصادی این حسینیه روایت های کمتر شنیده شده را باخود به همراه آورده است.

شهرعاشقی ویژه ماه محرم از سه شنبه بیست و یکم مهرماه در روزآمد ساعت ده صبح روی انتن خواهد رفت.

نغمه عشاق،  یاران شیدای حسین (ع)، حدیث شیدایی، درس عاشورا و .... عنوان میان برنامه های است که در لابه لای برنامه های در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین ( ع) پخش می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار