کد خبر: 746315
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
مستند «خارج از قانون» داستان زندان مخوف گوانتانامو و پنهانكاري‌هاي سازمان سياه در اين زمينه، سه‌شنبه اين هفته از شبكه افق پخش مي‌شود.
مستند «خارج از قانون» داستان زندان مخوف گوانتانامو و پنهانكاري‌هاي سازمان سياه در اين زمينه، سه‌شنبه اين هفته از شبكه افق پخش مي‌شود.
بعد از حمله امريكا به افغانستان و عراق و افشاي جنايات صورت گرفته در زندان‌هاي گوانتانامو و ابوغُريب، موضوع استفاده روزافزون امريكا از شكنجه و روش‌هاي غيرانساني براي بازجويي توجه مخاطبان بسيار زيادي را به خود جلب كرده است. در اين راستا سازمان سيا متهم به مخفي نگه داشتن و گمراه كردن افكار عمومي درباره شيوه‌هاي خشن بازجويي است. شيوه‌هاي اعتراف‌گيري كه بسياري از سازمان‌هاي حقوق بشري آنها را شكنجه مي‌دانند و اين مسئله در حالي توجه مردم جهان را به خود جلب كرده كه دولت امريكا همچنان حاضر به افشاي جزئيات زندان‌هاي مخفي و مخوف خود در سراسر جهان نشده است. مستند «خارج از قانون» درباره زندان گوانتانامو و مسائل پيرامون آن از زبان كارشناسان غربي و همچنين گفت‌وگو با برخي زندانيان آزاد شده از اين شكنجه گاه مخوف است. «پلي نشن» و «اندي ورتينگتون» تهيه‌كنندگان و «آنا فيشر» كارگردان اين مستند هستند كه براي پخش از شبكه افق در روز سه‌شنبه 21 مهرماه ساعت 18:30 در نظر گرفته شده است. تكرار اين برنامه هم در ساعت23:30 و همچنين 11 روز چهارشنبه روي آنتن مي‌رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار