کد خبر: 745865
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
ویژه های شبکه قرآن سیما در محرم
با نزدیک شدن به آغاز ماه محرم ویژه برنامه های شبکه قرآن سیما در این ایام مشخص شد.

به گزارش«جوان» به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن سیما ، ویژه برنامه زنده دهه اول محرم شبکه قرآن سیما در 13 قسمت 60 دقیقه ای ضمن قرائت متون عاشورایی به گفتگو در خصوص این واقعه با کارشناسان می پردازد و قرار است هرشب از ساعت 19 به روی آنتن این شبکه برود.

اطلاع رسانی رویدادهای قرآنی روز متناسب با ایام محرم تحت عنوان «مجله قرآنی» هر روز ساعت 8 صبح به مدت 30 دقیقه به صورت زنده از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد .

سخنرانی های حضرات آیات مکارم شیرازی ، سبحانی ، جوادی آملی ، مصباح یزدی ، جاودان و حجت الاسلام انصاریان پیرامون قیام سیدالشهدا (ع) در 3 باکس12:30 ، 17 و 23 تحت عنوان «بیان» از این شبکه پخش خواهد شد .

«یاد خدا» با حضور کارشناسان برجسته مذهبی از جمله : حجج اسلام والمسلمین علوی تهرانی ، حاج علی اکبری ، میلانی نژاد ، عظیمی ، قاسمیان و اسکندری در 15 قسمت 60 دقیقه ای به بررسی و تبیین سبک زندگی حسینی (ع) خواهد پرداخت . این برنامه هرروز در ساعت 18 پخش و در ساعت 7 صبح روز بعد از شبکه قرآن سیما بازپخش می گردد .

واکاوی شخصیتهای مثبت و منفی در قیام سید الشهدا (ع) از زبان اساتید حوزه و دانشگاه از جمله : حجت الاسلام طباطبایی ، خاتمی خوانساری و بشارتی در برنامه «در پی کاروان» همراه خواهد بود که قرار است در دهه اول محرم هر روز در ساعت 14 پخش شود .

«احرام سرخ» با ساختار موشن گرافیک به آیات قرائت شده از سوی امام حسین (ع) در مسیر کربلا
می پردازد که در این ایام در ساعت 14:40 به روی آنتن شبکه قر
آن سیما می رود .

روزانه 6 باکس مداحی و مرثیه خوانی با نوای مادحین اهل بیت (ع) ازجمله : مرحوم علی اکبر کوثری ، محمد رضا طاهری ، میثم مطیعی ، ذبیح ا.. ترابی و سعید حدادیان در طول ایام پخش خواهد شد .

مجموعه «آئین زندگی» در 60 قسمت 4 دقیقه ای عزاداری شهرستانها و استانهای کشور را بصورت میان برنامه نمایش می دهد که در دهه اول محرم در زمانهای مختلف از شبکه قرآن پخش خواهد شد .

لازم به ذکر است ، برنامه های تلاوت های درخواستی ، بشری ، به وقت خانواده ، فردوس ، عروه الوثقی ، کتاب شناسی عاشورایی ، چاووش (حضور شاعران آیینی در کربلای معلی) و پیرغلامان (معرفی و گفتگو با پیر غلامان امام حسین (ع)) از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در ایام محرم می باشد که از این شبکه پخش خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار