کد خبر: 745610
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
به رغم باخت‌های اخیر:
تیم فوتبال شهرداری اردبیل که این روزها حال و روز خوشی در لیگ آزادگان ندارد و با شکست‌های پی در پی دل هواداران را آزرده همچنان مورد حمایت شورا و شهرداری اردبیل است.

در حالی تیم شهرداری اردبیل از 9 بازی خود پنج شکست، دو تساوی و تنها دو برد آن هم در اوایل لیگ اول به دست آورده است که این تیم با فاصله گرفتن از روزهای آرمانی خود در شرایط متفاوت قرار گرفته و نیازمند حمایت همه‌جانبه برای خروج از این وضعیت بحرانی است.

شهردار اردبیل با حمایت از این تیم بار دیگر اعلام کرد باید تیم شهرداری را در این شرایط مورد حمایت قرار داد چرا که عوامل فنی و حتی بازیکنان تیم تلاششان را انجام می‌دهند اما فوتبال روی خوشی را به آنها نشان نمی‌دهد.

حمید لطف‌اللهیان با بیان اینکه ما به هر شکل ممکن با همراهی شورای شهر از این تیم پشتیبانی کرده و قصد حفظ این تیم را در لیگ دسته اول داریم، گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده این تیم نتیجه بهتری را بگیرد تا در مسیر رو به جلو و موفقیت‌آمیز گام بردارد.

وی با بیان اینکه باید تلاشی را آغاز کنیم تا هر هفته این تیم بهتر از هفته‌های قبل بازی‌هایش را انجام اداده و در جاده موفقیت گام بردارد، افزود: باید با تفکر و روح تیمی به نتیجه‌گیری مثبت و سازنده فکر کنیم تا دل هواداران نیز از این شرایط راضی و خشنود باشد.

به گزارش خبرنگار جوان از اردبیل، اما اعضای شورای شهر اردبیل نیز در حمایت از تیم شهرداری از بازیکنان و کادر فنی این تیم خواستند تا بدون توجه به شکست‌های قبلی با سختکوشی بیشتر در لیگ آزادگان به روزهای اوج خود باز گردد.

رئیس و نائب رئیس شورای شهر اردبیل که همواره این تیم را مورد حمایت قرار داده‌اند اعلام کردند که با تخصیص منابع اعتباری مناسب برای تیم فوتبال شهرداری اردبیل با تصمیم اکثریت اعضای شورای شهر حمایت‌های همه‌جانبه از این تیم در حالی انجام می‌شود که این تیم باید با روحیه مضاعف‌تر در این میدان حضور پیدا کند.

اما تیم شهرداری اردبیل که به نظر می‌رسد از یک خلا روحی و روانی و استرس در بازی‌ها رنج می‌برد در هفته‌های اخیر با ناکامی‌هایی روبه‌رو شده که حتی شکست‌های خانگی را نیز بر تضعیف روحیه این تیم دامن زده در حالی که سرمربی جوان تیم فوتبال شهرداری اردبیل همچنان امیدوار است که این تیم به روزهای اوج آرمانی خود باز‌گردد.

محمد علی ربیعی در حالی با بغض و ناراحتی تمام از شکست‌های این تیم در مقابل رسانه‌ها قرار گرفت که نیاز واقعی این تیم را به یک برد نیاز حیاتی اعلام کرد و گفت: ما اگر بتوانیم حتی با یک بازی بعد به پیروزی برسیم قطعا روحیه تیم تقویت خواهد شد.

این شرایط در حالی که اتفاق افتاده است که هواداران از بازی‌های هفته جاری این تیم به دنبال باخت‌های مکرر نارضایتی‌های خودشان را حتی از سرمربی و کادر فنی اعلام کرده و شعار «حیا کن، رها کن»را سر داده‌اند.

تماشاگران خونگرم اردبیلی که در روزهای گرم و سرد همراه این تیم بوده و به عشق پیروزی تیم شهرداری در سکوهای سنگی ساعت‌ها می‌نشینند و بازی این تیم را دنبال می‌کنند این روزها در حالی گله‌مند نتایج تیم شهرداری هستند که محمد علی ربیعی از نیمه‌های فصل گذشته به تیم شهرداری اردبیل بازگشت تا در فصل گذشته ناجی این تیم و در اوایل فصل امسال نیز با کسب نتایج بسیار قابل قبول مربی جوان و شایسته‌ای تلقی شود که در کنار این تیم است اما به یکباره ورق برگشته و اوضاع و احوال این تیم تغییر پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار جوان از اردبیل، تیم شهرداری اردبیل که هم اکنون در لیگ آزادگان 20 تیمی در جایگاه چهاردهم قرار دارد و حتی با توجه به بازی‌های معوق تیم های پایین‌تر از خود امکان سقوط تا رده هیجدهم را نیز دارد هفته آینده مقابل تیم ماشین‌سازی تبریز قرارمی‌گیرد که این تیم نیز در جایگاه ششم قرار گرفته و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را به دست آورده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا محمد علی ربیعی سرمربی جوان شهرداری اردبیل نیز به سرنوشت تیم‌داری فصل گذشته گرفتار خواهد شد و در این فصل برف زمستانی اردبیل را خواهد دید یا نه.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
0
مدیر عامل باید فوتبالی باشد ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر