کد خبر: 745609
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
معاون دادگستری اردبیل:
معاون امور اجتماعی دادگستری استان اردبیل گفت: حادثه منا حقانیت شیعه و مظلومیت آنها را به خوبی نشان داد و پرده از سیمای ننگین آل سعود و وهابیت برداشت.
یوسف خدادادی در نشست مبلغان دینی زن در اردبیل اظهار کرد: ما اگر امروز مبانی قیام امام حسین (ع) و حادثه عاشورا را مطرح کرده و با سوز دل از بسته شدن آب فرات بر روی اهل بیت عصمت و طهارت سخن به میان می‌آوریم نظیر چنین حادثه‌ای در حج امسال رخ داد که آل سعود به مانند یزید زمان اقدام به کشتار حجاج مسلمانی کرد که در سرزمین وحی و امن الهی مشغول انجام مناسک حج بودند.

وی افزود: در سرزمینی که جای تفاخر، تمسخر، توهین، اهانت و ... نیست یزیدیان روزگار در اوج مظلومیت حجاج جهان اسلام را به مهلکه مرگ بردند و جای تعجب اینجاست که برخی از حجاج در اوج تشنه لبی و عطش جان باخته و در مسلک و مرام مولایشان امام حسین (ع) مظلومانه و بی‌رحمانه کشته شدند.

معاون امور اجتماعی دادگستری استان اردبیل یادآور شد: موضوع قابل اهمیت در این مسئله به رغم ضبط تصاویری از این حادثه هولناک و پخش آن در شبکه‌های مختلف آل سعود به راحتی موضوع را کتمان کرده و اگر فشار جمهوری اسلامی ایران نبود قصد کتمان کردن ابعاد گسترده این حادثه را داشت که این ذات ظالمان و مستکبران است.

خدادادی تصریح کرد: از چنین انسان‌های دروغ‌پرداز و هتاک و منکر واقعیت‌ها انتظاری جز این نیست که حادثه عظیم غدیر و ولایت علی (ع) را انکار کنند چرا که در آن عصر نه از فیلم و پخش تصاویر متعدد آن در شبکه‌های اجتماعی خبری بود و نه اطلاع‌رسانی به موقع انجام می‌شد.

این مسئول ادامه داد: در این ماجرا به راحتی می‌توان حقانیت شیعه و مظلومیت آن را مشاهده کرد که قطعا چهره سیاه و ننگین وهابیت و آل سعود در این حادثه هولناک نمایان‌تر شده است.

معاون امور اجتماعی دادگستری استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت: با تاکیدات مقام معظم رهبری آل سعود از مواضع خصمانه خود عقب‌نشینی کرده و حاضر به همکاری در ماجرای حادثه منا شدند ولی همچنان انتظار می‌رود از طریق مراجع جهانی و بین‌المللی ابعاد این قضایا مشخص شده و مسببان آن به سزای اعمالشان برسند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر