کد خبر: 744797
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
عملكرد يك ساله گروه سينمايي هنر وتجربه اعلام شد
روابط‌عمومي گروه سينماي هنر و تجربه اعلام كرد كه در طول يك سال گذشته اين گروه سينمايي فروشي نزديك به 2 ميليارد تومان داشته و ميزان هزينه اين گروه سينمايي هم حدود ٢ ميليارد تومان بوده است.
روابط‌عمومي گروه سينماي هنر و تجربه اعلام كرد كه در طول يك سال گذشته اين گروه سينمايي فروشي نزديك به 2 ميليارد تومان داشته و ميزان هزينه اين گروه سينمايي هم حدود ٢ ميليارد تومان بوده است.
به گزارش «جوان»، متن اولين گزارش گروه سينمايي هنر و تجربه به شرح زير اعلام شد: عملكرد گروه سينمايي هنر و تجربه طي يكسال با اكران 130 عنوان فيلم سينمايي، مستند، كوتاه، انيميشن و استقبال 310 هزار تماشاگر و ضريب بهره‌وري نزديك به ٢٥ درصد از ظرفيت كامل صندلي سينماهاي اين گروه سينمايي.
گروه سينماي هنر و تجربه با اعلام تأسف و تألم خاطر فراوان براي جان باختن هزاران نفر از زائران بيت‌الله الحرام و پاسداشت ياد و خاطره زنده‌يادان هنرمندان فقيد سينماي ايران ايرج كريمي و هما روستا به اطلاع مي‌رساند اين گروه سينمايي در مدت يك‌سال فعاليت خود از ١٣ مهر سال ١٣٩٣ همزمان با عيد سعيد قربان توانسته است تا به امروز نسبت به بازبيني و ارزيابي ٢٤٦ فيلم سينمايي، ١٧٨ فيلم مستند، 302 فيلم كوتاه و 20 فيلم انيميشن اقدام نمايد. اين گروه سينمايي نيز طي فعاليت يك‌ساله گذشته ميزبان بيش از 310 هزار نفر از علاقه‌مندان به اين سينماي متفاوت و با ضريب اشغال نزديك به ٢٥ درصد و با فروشي نزديك به 20 ميليارد ريال بوده است و در اين مدت زمان نسبت به نمايش 130 عنوان فيلم سينمايي، مستند و كوتاه و انيميشن اقدام كرده است .
ظرفيت در اختيار سينماهاي اين گروه 620 صندلي ثابت از مجموع ١٤ هزار صندلي موجود سالن‌هاي سينمايي كشور(سينماهاي فرهنگ، كوروش، موزه سينما و هويزه مشهد) و افزودن 350 صندلي ديگر با افزايش دو سالن غيرسينمايي(سالن‌هاي خانه هنرمندان و سوره اصفهان) توسط اين گروه سينمايي به ناوگان سينمايي كشوراست. ميزان هزينه اين گروه سينمايي حدود ٢ ميليارد تومان است و اين گروه سينمايي مفتخر مي‌باشد كه براساس برنامه‌ريزي‌هاي موجود و همراهي رئيس محترم سازمان سينمايي كشور و ساير مديران ارشد سينمايي و بالاخص تمامي سينماگران دغدغه‌مند توانسته است باعث سطح ارتقا و افزايش اميد به زندگي در طيف گسترده توليدكنندگان اين سينماي متفاوت از يك‌سو و از ديگر سو ميزبان خيل تماشاگراني باشد كه با «نفس» خود در سالن‌هاي سينما، حيات بالنده سينماي ايران را بيش از پيش تضمين مي‌نمايند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار