کد خبر: 744762
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
ميانگين كيفيت خودروهاي سواري توليدي در شهريور ماه امسال كاهش يافته است.
به گزارش ايسنا، براساس ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، خودروي سوزوكي گراند ويتارا با ۱۵ نمره منفي در رتبه نخست رده‌بندي سواري‌هاي توليدي در شهريور ماه امسال قرار دارد.
پس از آن سراتو با 16/5 نمره منفي در رتبه دوم قرار گرفته است. رتبه سوم نيز با 20/5 نمره منفي مشتركاً در اختيار تندر ۹۰ توليدي ايران خودرو، تندر ۹۰ اتوماتيك، تندر ۹۰ توليدي پارس خودرو و پارس تندر است.
خودروي پژو ۲۰۶ نيز با ۲۲ نمره منفي در رتبه چهارم و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با 22/1 نمره منفي در رتبه پنجم قرار گرفته است. خودروي رانا با ۲۴ نمره منفي در رتبه ششم، J۵ اتوماتيك با 40/7 نمره منفي در رتبه هفتم و دنا با 41/2 نمره منفي در رتبه هشتم قرار گرفته است.
رتبه نهم رده‌بندي كيفي سواري‌هاي توليدي در شهريور ماه امسال با43/3 نمره منفي در اختيار J۵ و رتبه دهم مشتركا با 44/2 نمره منفي در اختيار پژو پارس توليدي ايران خودرو خراسان و MVM۵۳۰ است.
پژو پارس توليدي ايران خودرو با 44/7 نمره منفي در رتبه يازدهم و پژو پارس توليدي ايران خودرو مازندران با ۴۵ نمره منفي در رتبه دوازدهم قرار دارد. خودروي سمند با 45/7 نمره منفي در رتبه سيزدهم و پژو ۴۰۵ توليدي ايران خودرو خراسان با 4/46 نمره منفي در رتبه چهاردهم قرار گرفته‌اند. خودروي MVMX۳۳ و پژو پارس ايران خودرو فارس با 46/5 نمره منفي در رتبه پانزدهم قرار دارند. خودروي MVM۳۱۵ با 7/46 نمره منفي در رتبه شانزدهم، پژو ۴۰۵ توليدي ايران خودرو با 46/9 نمره منفي در رتبه هفدهم و ليفان X۶۰ با 2/47 نمره منفي در رتبه هجدهم قرار گرفته‌اند.
تيبا با 53/1 نمره منفي در رتبه نوزدهم و تيبا هاچ‌بك با 53/4 نمره منفي در رتبه بيستم قرار دارد. خودروهاي سايپا ۱۳۱ توليدي سايپا با 74/6 نمره منفي در رتبه بيست‌ويكم، سايپا ۱۳۱ توليدي پارس خودرو با 75/6 نمره منفي در رتبه بيست‌و‌دوم، سايپا ۱۳۲ با 78/1 نمره منفي در رتبه بيست‌وسوم و MVM۱۱۰ با 81/1 نمره منفي در رتبه بيست‌وچهارم قرار گرفته‌اند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار