کد خبر: 744681
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
افخمی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه بزرگ فرهنگی «عطرسیب»، دانشگاه شناخت عاشوراست.

شهروز افخمی در گفت و گو با ستاد خبري سیزدهمین نمايشگاه فرهنگی «عطر سيب»، گفت: وجود نمایشگاه «عطر سیب» باعث می‌شود که مردم در زمینه چرایی واقعه عاشورا آگاه تر شوند.
وی اظهار داشت: این نمایشگاه، توان این را دارد که دلایل نهان اهداف عاشورا را آشکار کند ضمن آن كه اين چنين نمایشگاه‌هايي مردم را به امام حسین(ع) و عاشورا پیوند می‌زند.

اين نماينده مجلس با اشاره به تاثیرات مثبت برگزاری نمايشگاه عطر سیب افزود: جوانان می‌توانند از طریق برپایی این نمایشگاه انس بیشتری با دین و مذهب داشته باشند و وجود «عطر سیب» در آستانه ماه محرم، انرژی و نشاط مضاعفی برای بهتر برگزاری مراسم‌های این دهه به شهروندئان به ویژه جوانان می‌دهد.

وی در ادامه مطرح کرد: من معتقدم ایران به این دلیل که دوستدار امام حسین(ع) است توانسته در برابر گرداب‌هایی که از سوی بیگانگان خلق می شود، استوار باقی بماند.

افخمی، نمایشگاه عطر سیب را به یک دانشگاه تشبیه کرد و گفت: آحاد مردم می‌توانند در این دانشگاه حضور داشته باشند به طوري كه دروس اساسی این دانشگاه، شناختن عاشورا و آگاهی از اهداف امام حسین(ع) و در نهایت آموختن نحوه مقابله با ظلم است.

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ فرهنگی عطر سیب که ببا حضور شهردار تهران افتتاح شد، از ١٢ تا ٢٢ مهر ماه ١٣٩۴ از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در محل بوستان بزرگ ولایت با حضور طیف گسترده ای از تولید کنندگان و توزیع کنندگان اصلی در زیر گروه‌های اقلام فرهنگی و تبلیغی، مواد غذایی، محصولات برقی و الکترونیکی، تجهیزات صوتی و تجهیزات آشپزخانه‌ای مورد نیاز هیأت‌ها، حسینیه‌ها، مساجد و کانون‌های مذهبی برپا شده و حضور عموم مردم در این نمایشگاه، آزاد است. این نمایشگاه هرروزه از ساعت ۹ الی ۱۹ آماده پذیرایی و ارائه خدمات به هیئات‌ مذهبی اعم از هیأت‌های دانشجویی و دانش‌آموزی و محلات خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار