کد خبر: 744521
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
براي رياست بخش مسابقه جشنواره صهيونيستي
محسن مخملباف، كارگردان خارج نشين براي رياست بخش مسابقه جشنواره فيلم حيفا به سرزمين‌هاي اشغالي سفر كرده است.
محسن مخملباف، كارگردان خارج نشين براي رياست بخش مسابقه جشنواره فيلم حيفا به سرزمين‌هاي اشغالي سفر كرده است.
سي و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم حيفا از روز پنجم اكتبر (امروز دوشنبه) آغاز خواهد شد و قرار است در آن بزرگداشتي براي محسن مخملباف هم بگيرند و آثار و كارنامه كاري‌اش را مورد نقد و بررسي قرار دهند.
در بين فيلم‌هايي كه از او به نمايش درخواهد آمد، «پرزيدنت» جديدترين ساخته وي هم به نمايش در مي‌آيد. همين طور قرار است مستندي با عنوان «مدرسه بابايي» در اين جشنواره اكران شود كه در مورد خانواده مخملباف، همسرش مرضيه، دخترانش حنا و سميرا و پسرش ميثم خواهد بود. اورشليم‌پست در مطلبي به اين موضوع پرداخته كه يك ايراني رئيس هيئت داوران يك جشنواره در رژيم صهيونيستي است و آن را خارق‌العاده توصيف كرده است. اما نويسنده مطلب اشاره كرده كه خوش‌خدمتي‌هاي مخملباف باعث شده وي هويتي جداي از ايراني كه اكنون مي‌شناسيم، داشته باشد. اورشليم‌پست از قول مخملباف عنوان كرده است: «حتي يك قطره آب هم در يك كوير خشك براي شما عطر بهشت را با خودش مي‌آورد... من مي‌خواهم دنيا را عوض كنم. من نمي‌خواهم فيلم بسازم كه فيلمساز باشم. من مي‌خواهم فيلم بسازم تا دنيا را عوض كنم.» صهيونيست‌ها امسال از هميشه بيشتر ايراني‌ها را به سينمايشان كشانده‌اند. نخستين فيلم سينمايي فارسي‌زبان اسرائيل از طرف اين رژيم به اسكار فرستاده شد؛ فيلمي كه در مورد سه نسل از يك خانواده ايراني- اسرائيلي است. از سوي ديگر حالا رئيس هيئت داوران بخش مسابقه يكي از مهم‌ترين جشنواره‌هاي سينمايي رژيم صهيونيستي دوباره يك ايراني معاند مثل محسن مخملباف است كه جاي تأمل و توجه بيشتري دارد.
به دليل اظهارات و عملكرد ضدايراني اين فيلمساز خارج‌نشين، به ويژه نقش وي در دوران فتنه ۸۸، در دولت دهم با دستور جواد شمقدري جوايز مربوط به محسن مخملباف از موزه سينما جمع‌آوري شد؛ هرچند كه گفته مي‌شود اين جوايز مجدداً در اين موزه در معرض ديد بازديدكنندگان قرار گرفته است!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
0
انتظار داشتی بیاد پیش شما مستقیم بره اوین!!!دلیل نمیشه هرکس با شما نیست با هیچکس نباشه!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار