کد خبر: 744397
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
حبیب کاشانی:
حبیب کاشانی گفت: هدف نمایشگاه «عطرسیب» توسعه معرفت عاشورایی است
 حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با ستاد خبری سیزدهمین نمایشگاه «عطر سیب» گفت: بیش از یک دهه از استفاده شهرداری تهران از فرصت ماه محرم و برپایی فضای فرهنگی «عطر سیب» در تهران می گذرد و هدف از برگزاری نمایشگاه فرهنگی «عطرسیب» نیز توسعه معرفت عاشورایی و اثرگذاری بر اجتماع بوده است.

وی با اشاره به این که ماه محرم فرصت مناسبی برای تبلیغ معارف اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: با توجه به این که نمایشگاه «عطر سیب» فرصت بسیار مناسبی را برای هیات ها و بهره مندی آنان از امکانات و تجهیزات عزاداری های محرم فراهم می کند، می تواند در پیشبرد اهداف اقتصادی نیز موثر باشد و ضمن این که فضایی برای عرضه محصولات تولیدکنندگان و شرکت های داخلی است از جنبه اقتصادی نیز به نفع مصرف کنندگان عمل می کند.

کاشانی افزود: ارائه محصولات مورد نیاز برای عزاداری ها در این نمایشگاه نیز فرصتی برای رقابت بین شرکت ها فراهم می کند و بی شک موجب رشد و شکوفایی فعالیت های تولیدکنندگان و بازار می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران برپایی این نمایشگاه را گامی در جهت فرهنگ سازی و افزایش آگاهی دینی مردم عنوان کرد و گفت: اگر این حرکت بسیار ارزنده شهرداری تهران به صورت مستمر ادامه یابد می تواند رفتار اثرگذاری در کل کشور باشد و موجب شود شهرهای دیگر نیز با نهادینه سازی این الگو و تدارک چنین فضاهایی در جهت رفاه حال هیات های عزاداری های سرور و سالار شهیدان برآیند.

وی افزود: یکی دیگر از نکات مثبت نمایشگاه «عطر سیب» این است که برگزار کننده نمایشگاه برخلاف نمایشگاه های دیگر، در جهت سودآوری برای خود نیست و با کم کردن قیمت کالاها و ارایه تخفیفات قابل توجه در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برمی آید و این امر جای تحسین و تشویق دارد.

کاشانی خاطر نشان کرد: تا کنون کمک های ارزشمندی در حوزه اقتصاد مقاومتی از سوی نهادهای مختلف صورت گرفته است و امیدواریم این حرکت سازنده و زیبای شهرداری نیز بتواند تاثیرات مثبتی در این خصوص برجا بگذارد.

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ فرهنگی عطر سیب از ١٢ تا ٢٢ مهر ماه ١٣٩۴ از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در محل بوستان بزرگ ولایت با حضور طیف گسترده ای از تولید کنندگان و توزیع کنندگان اصلی در زیر گروه‌های اقلام فرهنگی و تبلیغی، مواد غذایی، محصولات برقی و الکترونیکی، تجهیزات صوتی و تجهیزات آشپزخانه‌ای مورد نیاز هیأت‌ها، حسینیه‌ها، مساجد و کانون‌های مذهبی برپا می‌شود و حضور عموم مردم در این نمایشگاه، آزاد است. این نمایشگاه هرروزه از ساعت ۹ الی ۱۹ آماده پذیرایی و ارائه خدمات به هیئات‌ مذهبی اعم از هیأت‌های دانشجویی و دانش‌آموزی و محلات خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار