کد خبر: 743744
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
فاز دوم تصويربرداري سريال «در حاشيه» مهران مديري از روز گذشته آغاز شد و در سكانس‌هاي ابتدايي پزشكان متخلف «در حاشيه يك»‌ وارد زندان و اردوگاه پزشكان متخلف مي‌شوند تا محكوميت خود را با داستان‌هاي مختلف داخل اين فضا پشت سر بگذارند.
الناز خمامي‌زاده
فاز دوم تصويربرداري سريال «در حاشيه» مهران مديري از روز گذشته آغاز شد و در سكانس‌هاي ابتدايي پزشكان متخلف «در حاشيه يك»‌ وارد زندان و اردوگاه پزشكان متخلف مي‌شوند تا محكوميت خود را با داستان‌هاي مختلف داخل اين فضا پشت سر بگذارند.
مهران مديري همانطور كه از قبل قول داده بود ساخت سري دوم «در حاشيه» را رسماً از صبح روز گذشته آغاز كرده و سعي دارد اين مجموعه طنز را براي شبكه سوم سيما و پخش در ايام پس از ماه‌هاي محرم و صفر آماده كند. ساخت سري دوم اين مجموعه براي او و ساير عوامل اين سريال طنز از حساسيت بيشتري برخوردار بوده است آن هم به دليل مسائل و حواشي كه با اعتراض پزشكان به سري اول اين مجموعه رخ داد و منجر به يك پايان‌بندي ناگهاني براي داستان اين سريال شد. حالا مديري سري دوم اين مجموعه را از فضاي جامعه پزشكي خارج كرده است. او بازيگران اصلي اين سريال را به فضاي زندان مي‌فرستد. كارگردان طنز سريال‌هاي تلويزيوني ايران براي جلوگيري از وقوع اتفاقات مشابه سري اول اين مجموعه براي سري دوم قدم‌هايش را محكم‌تر برداشته است؛ او چندي پيش براي ساخت سري دوم موافقت رئيس قوه قضائيه را كسب كرد.
حالا مجموعه‌اي كه او از روز گذشته تصويربرداري‌اش را كليد زده روايتگر داستان پزشكان قلابي «در حاشيه يك» در زنداني است كه ظاهراً لوكيشن آن مربوط به يكي از سريال‌هاي سابق مهران مديري است و ساخت «در حاشيه 2» با ثبت صحنه ورود عوامل بيمارستان به بازداشتگاه آغاز مي‌شود.
ظاهرا برخلاف اخباري كه حكايت از حضور تمام بازيگران سري اول اين مجموعه در سري دوم آن داشت اكثر بازيگراني كه مقابل دوربين بخش دوم اين سريال مي‌روند، مرد هستند و هنوز عوامل توليد آن با بازيگران زن هيچ صحبتي نكرده‌اند اما پيش‌بيني مي‌شود كه در ادامه اين سريال و با هرچه به جلو پيش رفتن تصويربرداري آن پاي بازيگران زن حداقل در مقام ملاقاتي به اين سريال باز شود.
تاكنون تنها داستان 10 قسمت از اين سريال نوشته شده است و وجود نام اميرمهدي ژوله در مقام سرپرست نويسندگان «در حاشيه»‌ حالا بيشتر از قبل در مركز توجه قرار دارد. سري دوم سريال مهران مديري در 30 قسمت ساخته خواهد شد و مهران مديري، سيامك انصاري، جواد رضويان، محمدرضا هدايتي، سپند اميرسليماني، علي اوجي، رامين ناصرنصير و... بازيگران اصلي هستند كه در آن ايفاي نقش خواهند كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار