کد خبر: 743657
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
شبکه قرآن سیما به مناسبت عید غدیر ویژه برنامه هایی را به روی آنتن خواهد برد .

به گزارش«جوان» روابط عمومی شبکه قرآن سیما ،  «باران» که از برنامه های گفتگو محور و مناسبتی شبکه قرآن سیما می باشد ، پنجشنبه 9 مهرماه مصادف با شب عید غدیر خم از ساعت 21:30 به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن این شبکه می رود .

حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران مهمان برنامه باران می باشد که در کنار سید محمد رضا طباطبایی به عنوان مجری به گفتگو در خصوص واقعه غدیر خواهند پرداخت .

تلاوت قرآن مجید توسط محمد کرمانی ، تواشیح خوانی گروه محراب و همچنین مدیحه سرایی سید علی سادات رضوی از دیگر بخش های این برنامه در شب عید غدیر خواهد بود .

«با کاروان ولایت» نیز عنوان ویژه برنامه روز عید غدیر شبکه قرآن سیماست که با کارشناسی حجت الاسلام علیرضا صادقی نیاب در روز جمعه از ساعت 9 صبح تا اذان ظهر به صورت زنده و مستقیم مهمان مخاطبان قرآنی می باشد.

شعرخوانی شاعران اهل بیت (ع) از جمله : وحید قاسمی و رحمان نوازنی ، قرائت قرآن توسط قاری نوجوان محمد رضا زاهدی و مدیحه سرایی مداح نوجوان مهران مرنگی در کنار حاج سید محسن گرسویی از بخش های متنوع «باکاروان ولایت» می باشد.

«نشان نزول» با موضوع بیان و شرح آیات نازل شده در خصوص واقعه غدیر با کارشناسی دکتر محسن میرباقری و «روضه رضوان» که حال و هوای کاروان جانبازان در روز عید غدیر را در مناسک حج نشان می دهد ، از دیگر برنامه های تدارک دیده شده جهت پخش از شبکه قرآن سیماست .   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار