کد خبر: 743652
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
شبکه چهار سیما برای جشن غدیر برنامه های ویژه ای چون:«مهرخوبان، سرّ دلبران و سخنرانی استاد قمشه ای» را پخش می کند.

به گزارش«جوان» به نقل از  روابط عمومی شبکه چهار، «مهر خوبان» با تهیه کنندگی محسن مناجاتی و اجرای مجتبی حسامی،پنجشنبه ساعت 22:50 پخش و جمعه نیز در ساعت 10:20 بازپخش می شود.

این برنامه میزبان کارشناسانی همچون: حجج الاسلام و المسلمین، دکتر میرلوحی و مهدوی راد است. قرار است در مهرخوبان به معرفی علامه امینی پرداخته شود و مجموعه کتابهای الغدیر نیز معرفی شود.

همچنین بررسی فضائل و اعمال عید غدیر خم و نگاهی کوتاه به مجموعه تلویزیونی امام علی (ع) و بررسی سیمای ایشان در شعر و ادبیات فارسی از دیگر بخشهای این برنامه به شمار می رود. گفتنی است در برنامه مهر خوبان بنیاد غدیر نیز به مخاطبان معرفی خواهد شد.

اما برنامه «سرّ دلبران» به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن ناجی، با هدف پخش مصاحبه ای پخش نشده با جرج جرداق مسیحی روی آنتن می رود. در این برنامه با جرج جرداق درباره کتاب ماندگار«علی صدای عدالت انسانی» گفتگو خواهد شد.

حجت الاسلام زائری کارشناس «سر دلبران» در خصوص تلاش جرج جرداق در بیان فضائل امیر المومنین حضرت علی (ع) مباحثی را مطرح می کند و شرحی از چگونگی آشنایی، توجه و دلباختگی این دانشمند مسیحی به دریای بیکران فضائل امام علی (ع) و نهج البلاغه را تبیین خواهد کرد.

این برنامه پنجشنبه ساعت 19 و جمعه ساعت 14:40 روی آنتن می رود.

یادآور می شود دو برنامه از مجموعه سخنرانیهای استاد الهی قمشه ای با موضوع غدیر، روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب در ساعات 21 و 13:50 روی آنتن می رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار