کد خبر: 742864
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
در مزایده‌ای به نفع معلولان:
مشهد- خودروی پیکان علی کریمی ستاره پیشین تیم ملی فوتبال ایران در یک مزایده خیریه به نفع معلولان به مبلغ ۵۰۸ میلیون تومان فروخته شد.
هانیه فیاض
در مراسمی که به منظور فروش پیکان علی کریمی، با حضور این ستاره فوتبال و تعداد زیادی از هنرمندان سینما در مشهد برگزار شد، خودروی پیکان و قرمز رنگ این بازیکن فوتبال برای کمک به آسایشگاه معلولان شهید فیاض بخش به مزایده گذاشته و به مبلغ ۵۰۸ میلیون تومان فروخته شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از خیران و همچنین ستاره های سینما و کسبه مشهد برگزار شد علاوه بر خریداری این خودرو به منظور کمک به معلولان مبلغ دو میلیارد تومان نیز کمک نقدی جمع شد.
در این مراسم افراد خیر و نیکوکار برای همدلی و کمک به معلولان آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد هدایای متنوع مادی و معنوی از جمله کمک هزینه سفر، ارائه خدمات پزشکی و همچنین برپایی جلسات موسیقی و داستان‌نویسی را تقبل کردند.
کاش به گذشته بر می گشتم

علی کریمی فوتبالیست نامدار ایران در این مراسم با بیان اینکه ای کاش می‌شد به گذشته بر می‌گشتم گفت: دوست داشتم به شرایط گذشته بازمی‌گشتم و می‌توانستم سوار این ماشین شوم.
وی با بیان اینکه دو سال است با آسایشگاه معلولان فیاض بخش  برای کمک به معلولان ارتباط دارد افزود: خوشحالم که توانستم با این اقدام در راستای کمک به این قشر از جامعه قدمی بردارم.

کریمی افزود: من از این خودرو خاطرات زیادی دارم و خوشحالم که امروز فروش آن برای معلولان این آسایشگاه خرسندی به همراه دارد و با این اقدام، بیش از گذشته به حلاوت خاطرات من افزوده شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار