کد خبر: 742183
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
آغاز پخش طولاني‌ترين روايت تلويزيون
پخش سريال ۱۱۰ قسمتي «كيميا» به تهيه‌كنندگي محمدرضا شفيعي و كارگرداني جواد افشار امشب چهارم مهر ساعت 21:30 از شبكه 2 آغاز مي‌شود.
مجموعه تلويزيوني «كيميا» كاري از گروه فيلم و سريال است كه بر اساس فيلمنامه‌اي از مسعود بهبهاني نيا ساخته شده و طولاني‌ترين روايت تاريخ تلويزيون به شمار مي‌رود.
اين سريال در سه مقطع زماني پيش از انقلاب، دوره‌ جنگ و زمان حال روايت مي‌شود و بيانگر داستاني است كه در خلال آن تحولات جامعه، پدر و دختري را مقابل هم قرار داده. دختر خانواده كه كيميا نام دارد با تلاشي خستگي‌ناپذير درصدد نجات خانواده برمي‌آيد و به‌اين‌ترتيب او تبديل به زني مقاوم و استوار مي‌شود؛ زني مشابه هزاران زن ايراني مسلمان كه براي حفظ خانواده از هيچ تلاشي فروگذار نمي‌كنند. «كيميا» با بازي بيش از 300 هنرمند در تهران، آبادان، خرمشهر و همچنين كشور گرجستان تصويربرداري شده و از بازيگران آن مي‌توان حسن پورشيرازي، آزيتا حاجيان، رضا كيانيان، نيكي كريمي، حامد بهداد، عاطفه رضوي، محمدرضا شريفي‌نيا، گلاره عباسي، پوريا پور‌سرخ، حسن جوهرچي، سيد مهرداد ضيايي، رضا توكلي، عطا عمراني، مهدي پاكدل، سودابه بيضايي، مهدي سلطاني، محمدرضا شريفي‌نيا، بيوك ميرزايي، گلوريا هاردي بازيگر فرانسوي‌الاصل و... را نام برد. «كيميا» شنبه تا پنج‌شنبه روي آنتن شبكه 2 مي‌رود و بازپخش آن روز بعد از ساعت 1:15 بامداد، 11 و 16:15 خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار