کد خبر: 742077
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
«محله گل‌ و بلبل»تا پایان عید غدیر به صورت ویژه هر روز روی آنتن شبکه دو می رود
شبکه دو از 31 شهریور به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر و همچنین بازگشایی مدارس مجموعه تلویزیونی «محله گل‌وبلبل»را هرروز پخش خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو،  مجموعه تلویزیونی «محله گل‌وبلبل »به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجان زاده و کارگرداني احمد درويش علي کاری از گروه  کودک و نوجوان شبکه دو است که به بهانه اعیاد قربان تا غدیر و آغاز سال تحصیلی باحال و هوای ویژه‌تر و متفاوتی نسبت به گذشته با مخاطبان خود در این ایام همراه خواهد بود.  

این برنامه که از 31 شهریور ساعت18:30 میهمان خانه مخاطبان خود می شود، پس از این ایام، طبق روال گذشته روزهای پنجشنبه و جمعه پخش خواهد شد.    

عمو پورنگ که هرسال تابستان با ویژه ‌برنامه‌ای جدید و متنوع برای کودکان در تلویزیون ظاهر می‌شود امسال در  قالب ساختاری متفاوت با مجموعه تلویزیونی محله گل‌وبلبل به شبکه دو آمد، مجموعه‌ای که با همراهی ۱۵ بازیگر نام‌آشنا سینما و تلویزیون تولید می‌شود و هر بار با تدارک ماجراهای جالبی می‌کوشد نکات تربیتی موردنیاز را به بچه‌ها آموزش بدهد.

داریوش فرضیایی، بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، حدیث فولادوند،‌ امیر نوری،‌ امیرمحمد متقیان،‌ امیر سهیلی، نعیمه نظام دوست،ابراهیم شفیعی،آرش میراحمدی، عرفان به رزین و حمید کاشانی به ترتیب در نقش‌های عموپورنگ، خانم میوه‌فروش،‌ نانوای محل،‌ کتاب‌فروش سیار،‌ گل‌فروش محل،گلدون خان، مادر  عموپورنگ،‌ پدر عموپورنگ، شاگرد نانوا،‌ بچه مردم و قلهک در محله «گل‌وبلبل» نقش‌آفرینی می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار