کد خبر: 741700
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
مجموعه انیمیشن «شجاعان 2» به کارگردانی سیاوش زرین آبادی در 32 قسمت 20 دقیقه با تکنیک سه بعدی مراحل پایانی تولید خود را در مرکز صبا می گذراند.

به گزارش«جوان» داستان این مجموعه که به نویسندگی مشترک دانش گیتی و سیاوش زرین آبادی آماده شده درباره یک تیم پروازی متشکل از خلبان زبده هوا نیروز به فرماندهی یک خلبان جوان و شجاع به نام منصور میهن دوست است که  هدایت تعدادی هلیکوپتر جنگی و امداد و شناسایی را به عهده دارد. این گروه در هر قسمت از مجموعه در پی مأموریتی خاص دست به عملیات هیجان انگیز و محیرالعقول زده و نهایتاً مأموریت خود را با موفقیت به پایان می رسانند.

«شجاعان 2»، تصویرگر فداکاری ها وشجاعت ها و رشادت های خلبانان هوانیروز است که جانانه جنگیدند و در راه اعتقاد خود از کشور و مردم دفاع کردند. این خلبانان هر کدام مظهر مقاومت و اندیشه و رفتارهای نیکوی انسانی هستند که دراین مجموعه در موقعیت های خطیر مختلفی قرار میگیرند و آزمایش های فکری، اخلاقی و عملی و نظامی گوناگون را با موفقیت پشت سرمی گذارنند و بر مشکلات شخصی و موانع جنگی با سعی و همت غلبه می کنند.

این مجموعه علاوه بر به تصویر کشیدن حماسه شجاعت ها و جانفشانی های خلبانان هوانیروز در جنگ تحمیلی ، حاومی نکات اخلاقی و تربیتی فراوانی برای مخاطب خواهد بود .

گفتنی است مجموعه«شجاعان 2» در 30قسمت تولید و 2 قسمت باقی مانده این مجموعه در حال تولید است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
2
عالی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار