کد خبر: 741226
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
معاون روابط عمومي بسيج:
اسماعيل احمدي، معاون روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين معتقد است ما نيازمند رسانه‌هاي مردمي هستيم كه با بدنه‌ فعال جامعه ارتباطي دوسويه داشته و از ظرفيت‌هاي مردمي بهره گيرند.
به گزارش «جوان» احمدي كه در مراسم تقدير از شبكه افق سيما حضور داشت با اشاره به اهميت و جايگاه رسانه در جنگ نرم گفت: امروز توجه به محتواي پيام و فرايند توليد و انتشار پيام متناسب با مخاطبان از اولويت‌هاي برنامه‌ريزان ارتباطي در نهادها و دستگاه‌هاي گوناگون كشور است.
احمدي، بر توجه به نقش‌آفريني افكار عمومي و فعال پنداشتن آنها تأكيد كرد و اظهار داشت: ما نيازمند رسانه‌هاي مردمي هستيم كه با بدنه‌ فعال جامعه ارتباطي دوسويه داشته و از ظرفيت‌هاي مردمي بهره گيرند. وي، شبكه افق را رسانه‌اي متفاوت خواند و ادامه داد: بايستي تلاش كنيم كه رسانه‌ها در روح سلحشوري و مقاومت و انقلابي‌گري نقش حرفه‌اي خود را ايفا كنند تا اقشار مختلف جامعه همچنان پويا و زنده در صحنه حاضر شوند.
مشاور رياست سازمان بسيج مستضعفين، نقش دوم رسانه‌هاي انقلاب اسلامي را متوجه جبهه‌ مقاومت و كشورهاي منطقه كرد و گفت: چشم اميد تمامي مجاهدين و استقلال خواهان به ام‌القراي جهان اسلامي يعني ايران اسلامي است تا الگوي انقلاب ما را در سرزمين خود عملي نمايند كه بايد رسانه‌ها اين نقش تاريخي را جدي بگيرند. گفتني است در اين مراسم مسئولان خبرگزاري بسيج، سرپرستان و خبرنگاران دفاتر استاني خبرگزاري بسيج؛ از جواد رمضان‌نژاد مدير شبكه افق با اهداي لوح تقدير، تجليل كردند و بازديدي از قسمت‌هاي مختلف اين شبكه تلويزيوني داشتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار