کد خبر: 740442
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
حسین‌رضا اسدی، خسرو علیزاده، میثم علی‌گو و عیسی فرزان‌راد چهار خواننده جوانی هستند كه در چهارمین شب آواز ایرانی در كنار پیش‌‌‌كسوتان هنر آواز به هنرنمایی می‌پردازند.

به گزارش«جوان» به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، چهار خواننده جوان در شبی برنامه اجرا می‌كنند كه استادان محمدتقی سعیدی و محمود مخدوم نیزدر بخش‌های جداگانه‌ای به این نشست ماهانه رونق می‌بخشند.


صدای اسدی را مهدی مرتضایی‌، با ساز سنتور و صدای علیزاده را حبیب فتحی با ساز تار و فرزاد علیزاده با ساز تنبك همراهی می‌كنند. این در حالی است كه در بخش دیگر این محفل سجاد سعیدی نوازنده تار و اصغر برقعی با ساز نی میثم علی‌گو را همراهی خواهند كرد. همچنین خزایی به عنوان نوازنده همراه عیسی فرزان‌راد به هنرنمایی می‌پردازد.


رویكرد شب آواز ایرانی قرار دادن جوانان در كنار خوانندگان با تجربه و مدرسان آواز است. در همین راستا علاوه بر این خوانندگان جوان، استاد محمدتقی سعیدی در كنار شهرام میرجلالی، نوازنده برجسته تار كشورمان، آواز می‌خواند و از سویی استاد محمود مخدوم در كنار مجید پایدار از دیگر نوازندگان تار ممتاز ایران بخش‌های جذابی را برای مخاطبان به ارمغان خواهند آورد.


برای سایر قسمت‌ها نیز بخش‌هایی تدارك دیده شده است كه بخشی از این برنامه به رونمایی آلبوم موسیقی «ردیف موسیقی ایرانی برای عود» زنده‌یاد منصور نریمان، از تولیدات مركز موسیقی حوزه هنری، اختصاص خواهد داشت.


چهارمین شب‌آواز ایرانی به همت مركز موسیقی و مركز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری شنبه 28 شهریورماه در تالار سوره حوزه هنری، به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود. ورود برای همه علاقه‌مندان آزاد است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار