کد خبر: 740312
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
مدير شبكه 4 برنامه‌هاي پيش‌روي شبكه را تشريح كرد
مدير شبكه چهارم سيما با تشريح رويكرد جديد اين شبكه و تحول در برنامه‌ها كه از ابتداي فصل پاييز شاهد آن خواهيم بود، افق پيش‌روي شبكه فرهيختگان را مرجعيت علمي كشور در حوزه‌هاي مختلف عنوان كرد.
محمدصادق عابديني
مدير شبكه چهارم سيما با تشريح رويكرد جديد اين شبكه و تحول در برنامه‌ها كه از ابتداي فصل پاييز شاهد آن خواهيم بود، افق پيش‌روي شبكه فرهيختگان را مرجعيت علمي كشور در حوزه‌هاي مختلف عنوان كرد.
غلامرضا غلامي يك روز بعد از آنكه استعفايش توسط معاونت سيما پذيرفته نشد، طي نشستي خبري برنامه‌هاي جديد شبكه 4 را كه از مهر‌ماه و از فرداي عيد غدير به آنتن خواهند آمد، به طور مختصر معرفي كرد. غلامي به همراه مديران و برنامه‌سازان شبكه چهارم سيما از تحولي گفتند كه با آغاز فصل پاييز قرار است فصل جديدي را در تاريخ شبكه 4 رقم بزند. اما مهم‌ترين بخش جلسه مطبوعاتي غلامي به استعفاي وي اختصاص داشت. غلامي تلاش كرد با اعلام بي‌اطلاعي از انتشار نامه استعفايش در فضاي مجازي، اختلاف‌نظر خود را با معاون سيما عادي و كاري عنوان كند و ضمن تشكر از محمد سرافراز كه به سرعت وارد عمل شده و به حل و فصل اين اختلاف پرداخته از رفتار پورمحمدي كه در برخورد با نامه اعتراضي حتي يك اخم هم نكرده تقديركرد. غلامي البته به طور تلويحي گفت كه در جلسه به مديران بالاسري‌اش اين نكته را يادآوري كرده كه مي‌توانند در صورت عدم موفقيت طرح‌هاي مدنظر، وي را سه ماه ديگر از كار بركنار كنند!
مدير شبكه چهارم سيما ضمن دفاع از برنامه‌هايي كه حدود دو ماه مديران و كارشناسان شبكه روي آن كار كرده‌اند، از تصميم اين شبكه براي رسيدن به مرجعيت علمي مخاطبان تلويزيون سخن گفت. غلامي گفت كه در اين طرح سعي مي‌شود مخاطبان فرهيخته هم با تماشاي برنامه‌هاي شبكه مطالب جديدي بياموزند. از اين‌رو برنامه‌هاي شبكه 4 در چند كمربند تعريف مي‌شوند كه هر كدام از گروه‌هاي برنامه‌ساز اين شبكه يكي از اين كمربند‌ها را تشكيل مي‌دهند. گروه فرهنگ و انديشه شبكه 4 از مهر‌ماه برنامه‌اي با نام «100 برگ» را به تهيه‌كنندگي منصور ضابطيان و محمد صوفي كه پيش از اين در شبكه آموزش «راديو هفت» را داشتند، روي آنتن خواهد برد. گروه دانش شبكه 4 نيز برنامه «چرخ» را با موضوع علوم و فناوري به طور روزانه توليد و پخش مي‌كند. گروه ادب و هنر هم مجموعه «نقد چهار» را در قالب نقد سينما، تئاتر، شعر، تجسمي و برنامه‌اي ويژه عكس با نام پرتو توليد خواهد كرد. اجراي برنامه نقد سينما برعهده اكبر عالمي، نقد تئاتر برعهده عطاءالله كوپال خواهد بود و نقد شهر را نيز سعيد بيابانكي اجرا مي‌كند. مديران شبكه 4 معتقدند حتي با وجود برنامه «هفت»، برنامه «نقد چهار» برنامه‌اي موفق خواهد بود كه نقد‌هاي متفاوت از سينما ارائه خواهد كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار