کد خبر: 740311
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
پخش مستندهايي با رويكرد اقتصاد مقاومتي در سري جديد «ثريا»
آرمان محمدي
محسن مقصودي، مجري و تهيه‌كننده برنامه «ثريا» از شروع فصل جديدي در اين برنامه خبر داد كه قرار است از سه ماه آينده آغاز شود و تا پايان سال ادامه داشته باشد.
«ثريا» از هفته پيش در قالبي جديد روي آنتن رفت. به اين صورت كه از اين به بعد سه‌شنبه شب‌ها ساعت ۲۳ برنامه مستندي با عنوان «عبور از بن‌بست» پخش مي‌شود كه هر قسمت با پخش مستندي موضوعات روز را مورد نقد و بررسي قرار مي‌دهد و سپس همين مبحث چهارشنبه شب در برنامه «ثريا» ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ با حضور كارشناسان مربوط نقد و بررسي مي‌شود. محسن مقصودي، مجري كارشناس «ثريا» با تأكيد بر اينكه «ثريا» اين قابليت را دارد كه با روندي متفاوت موضوعات را بررسي كند، اظهار مي‌دارد: ما تاكنون برنامه تركيبي به اين شكل نداشتيم كه هم در پخش زنده روي مستندها متمركز باشد هم كارشناسان بتوانند نظراتشان را روي آنتن به گوش مخاطب و مسئولان برسانند تا موارد مورد اهميت را به چالش بكشند. در حال حاضر بازخوردهاي خوبي از برنامه گرفتيم و مديران سازمان هم استقبال كرده‌اند.
مقصودي درباره رويكردهاي برنامه در سري جديد گفت: در اين فصل اقتصاد مقاومتي را موضوع كلي بحث قرار داديم. به همين جهت سراغ نظام بانكي و قرض‌الحسنه رفتيم و در قسمت‌هاي بعدي قصد داريم به آسيب‌شناسي خودرو با نگاهي كاملاً متفاوت و انتقادي به نام «بدون فرمان» بپردازيم. هدف ما از اين برنامه نمايش تقويت توان داخلي اما با انتقادات جدي نسبت به شرايط كنوني است. همچنين «تسخير جمهوري» موضوع جنگ برندهاي خارجي است. در اين قسمت خيابان جمهوري به عنوان نماد تبليغاتي كشور به تصوير آمده و قوانين مربوط به كالاي خارجي به صورت متفاوت را بررسي مي‌كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار