کد خبر: 739960
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
سریال نمایش خانگی «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان و تهیه‌کنندگی علی حضرتی و مسعود ردایی صبح روز گذشته در تهران کلید خورد.

خبرگزاری ایسنا: سریال نمایش خانگی «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان و تهیه‌کنندگی علی حضرتی و مسعود ردایی صبح روز گذشته در تهران کلید خورد.


این سریال که طی ماه‌های گذشته پیش تولید رسمی خود را پشت سر می‌گذاشت، روز گذشته با حضور فرامرز قریبیان در پشت صحنه این سریال در یکی از مجموعه‌های فرهنگی ورزشی تهران مقابل دوربین رفت.

در این سریال بازیگرانی از جمله سعید آقاخانی، امیرآقایی، لیلااوتادی، حسین پاکدل، بابک حمیدیان، سحردولتشاهی، آزاده صمدی، احسان کرمی، پریوش نظریه و حسین یاری، امید روحانی، حسین عرفانی،‌ صالح آقا میرزایی و بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون احمدرضا اسعدی، پرویز پورحسینی، مهتاج نجومی، نازنین کریمی و حامد مدرس به ایفای نقش می‌پردازند.

پیش از این قرار بود داریوش کاردان، مجری باسابقه و بازیگر سینما و تلویزیون در «عالیجناب» حضور داشته باشد که به علت بیماری حسین عرفانی، صداپیشه پیشکسوت کشورمان جایگزین کاردان در این سریال شد.

«عالیجناب» یک اثر اجتماعی است که داستان آن به ماجرای دو رقیب انتخاباتی می پردازد با این حال این اثر سیاسی نیست و ویژگی‌هایی دارد که کار را جذاب و متفاوت کرده است.

این مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی سام قریبیان در شش قسمت و به تهیه کنندگی مشترک مسعود ردایی و علی حضرتی ساخته می شود.

عوامل «عالیجناب» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، مدیر تولید:میثم کائد، مدیر صدابرداری:ایرج شهزادی، طراح صحنه:سیامک کاری نژاد، دستیار کارگردان و برنامه ریز:عادل معصومیان، طراح لباس:مهناز غنی،تدوین:بهرام دهقانی، عکاس:حبیب مجیدی، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه ای: شیوا آبا.

«عالیجناب» در قالب سریال شش قسمتی با مضمونی اجتماعی توسط قریبیان نوشته و ساخته شود صورت اپیزودیک نخواهد بود و داستانی ادامه‌دار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار