کد خبر: 739489
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
کشی و انتخابات در سالهای اخیر برای جامعه ما بحث برانگیز بوده است. از انتخابات ریاست جمهوری گرفته تا قرعه کشی لیگ برتر فوتبال
به گزارش «جوان» مهام نیوز نوشت: ، پنج ماه است که برنامه خندوانه بی چون و چرا آبروی صدا و سیماست. برنامه ای که یک تنه جور ضعف و کم کاری سایر شبکه ها و برنامه ها را می کشد. حالا این برنامه که قرار است پخش آن ابتدای ماه محرم به پایان برسد مسابقه انتخاب بهترین خنداننده را برگزار می کند. برنامه ای که ایده آن کاملا کپی برداری از برنامه آکادمی ...شبکه من و تو است.البته کپی برداری در صدا و سیما ظاهرا امر قبیحی نیست و تا بحال برنامه های مختلفی را دیده ایم که در زمینه دکور، اجرا، شکل و...کاملا از نمونه های ماهواره ای ایده گرفته اند!!!!!

خونه مادربزرگه

دو سه روز قبل از پخش قرعه کشی مسابقه خنداننده برتر بود که عکسی از پشت صحنه خندوانه با حضور تعداد زیادی از طنزپردازان ایران منتشر شد. عکسی که خود رامبد جوان آن را پخش کرد و در همان نگاه اول چهره بعضیها برای مخاطبان عام غریبه می نمود. چهره هایی که پیش از این در هیچ سریال و یا فیلم سینمایی حضور نداشتند.

شبی که قرعه کشی مسابقه برگزار شد خیلیها شگفت زده شدند. عده ای بابت حضور برخی هنرمندان متعجب بودند و عده ای دیگر بابت نبودن بسیاری از طنازان. در فهرست اولیه عدم حضور بازیگرانی مانند: سیروس گرجستانی، امیر جعفری، محسن تنابنده، سعید آقاخانی، حمید لولایی، یوسف تیموری، مهران مدیری، رضا عطاران، ریما رامین فر، بهاره رهنما، مرجانه گلچین و.....بدجور به چشم می آمد.

و در عوض حضور هنرمندانی چون امیرمهدی ژوله، سجاد افشاریان، علی مقصودی و سپند امیر سلیمانی مخاطبان را مبهوت کرد. امیر مهدی ژوله را فقط در قامت یک نویسنده دیده بودیم. همکاری با مهران مدیری و رامبد جوان در سابقه وی دیده می شود. سجاد افشاریان نیز نمایش هایی را روی صحنه برده است. افشاریان سابقه همکاری با رامبد جوان را دارد. علی مقصودی نیز تنها بعنوان نویسنده با مجید صالحی و رامبد جوان همکاری کرده است. سپند امیرسلیمانی نیز بیشتر توسط پدر و خواهرش معروف شده است. گمان نکنم کسی بازی درخشانی از سپند امیر سلیمانی در یاد داشته باشد.

سپند امیرسلیمانی نیز از دوستان رامبد جوان است. آنهایی که از نزدیک با رامبد جوان آشنایی دارند می دانند که او بشدت رفیق باز است. سابقه و جنس دوستی اش با اشکان خطیبی و فرهاد آئیش - که انصافا جای این یکی هم بین خنداننده ها خالی بود- زبانزد خاص و عام است. انگار که خندوانه خونه مادربزرگه شده است و هر کسی که با رامبد سلام و علیکی دارد می تواند به راحتی وارد این خانه بشود.

قرعه کشی بود واقعا؟؟

ظاهرا قرعه کشی جلوی چشم همه برگزار شد و اسامی از گوی ها درآمد. اما همین قرعه کشی نکات مبهمی دارد. الیکا عبدالرزاقی قرار بود پس از اجرا در خندوانه جلوی دوربین ظاهر شود و بعد به ناگهان!! اسمش برای شب دوم و اجراهای اولیه درآمد.

جواد رضویان آنقدر درگیر بود که حتی نتوانست در مراسم قرعه کشی حاضر شود. این درگیر بودن رضویان حالا حالاها تمامی ندارد و براساس قرعه!!!!!!! گوی رضویان برای اجرای آخرین درآمد.

سجاد افشاریان که از دوستان نزدیک رامبد جوان است و ناشناخته ترین عضو این مسابقه است براساس قرعه!!!! با سپند امیرسلیمانی - ضعیف ترین بازیگر طنز این گروه- رقابت می کند.

علی مقصودی نیز که از دوستان رامبد جوان است و تا بحال حضور فعال و پر رنگی در حوزه اجرا نداشته است با امیر کربلایی - بازیگر خوب اما غریبه تئاتر- مبارزه می کند.

از ابتدای مسابقه خنداننده برتر قابل پیش بینی بود که خانمها به مرحله بعد صعود می کنند. زیرا بجز اجرای خوب، حمایت کامل زنان را هم خواهند دید و عجیب است که هیچکدام از دوستان رامبد در مرحله اول به خانمها برخورد نکردند.

به هر حال اینها ابهاماتی است که در مورد خندوانه و مسابقه اش وجود دارد. و بیان این موارد به معنای ندیدن خوبیهای این برنامه نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار