کد خبر: 739317
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
با استقبال گرم خانواده های کاشانی
نودمین کوهگشت خانوادگی به روستای جزه که به عنوان چهارمین ویژه برنامه نخستین جشنواره ورزش های همگانی امسال برگزار می شود، روز جمعه 20 شهریور ماه ساعت 7:30 صبح از میدان خرداد به روستای جزه با حضور پرشور و همیشگی مردم منطقه کاشان از کوچک وبزرگ، پیر و جوان، خردسال و کهنسال گرفته تا زن و مرد کوهگشتی دیگر از ویژه برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان رقم خورد.

خانواده های کاشانی این بار نیزمسیر 3 کیلومتری روستای جزه را با شور و اشتیاق با پای پیاده در کنار یکدیگر با روحیه ای شاد و با نشاط طی کردند تا به مهمترین مقوله که سلامت و شادابی است دست پیدا کنند.

ورود به مناطقی بکر، طبیعی و کوهستانی نوید از معرفی شهری با قدمتی 7500 ساله و مردمی متدین و همیشه در صحنه است که سلامت خود را سلامت جامعه و شادبی خود را شادابی شهرشان می دانند.

حضور و شرکت خانواده ها در برنامه های ورزشی که به حق می توان گفت همیشه بیش از پیش مورد توجه و استقبال شهروندان قرار می گیرد، موجب وجد مسوولین برگزار کننده در برنامه ریزی های بیشتر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در زمینه فرهنگ سازی سلامت و شادابی در مقوله ورزش می شود.

طناب بازی، ورزش صبحگاهی، دو همگانی، مسابقات چهاردست پا ویژه خردسالان، دوچرخه سواری پدر و پسر، نونهالان و بازنشستگان، اسکوتر، اسکیت و فوتبال دستی نیز از دیگر برنامه های نخستین جشنواره ورزش های همگانی کاشان است که امیدواریم مانند کوهگشت ها و دشت گشت ها همچنان مورد عنایت خانواده های کاشانی قرار گیرد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر