کد خبر: 737691
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
عضو شورای شهر مشهد تاکید کرد:
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امروز آمریکایی‌ها میلیون‌ها دلار هزینه می‌کنند تا دین ما را بگیرند و ما باید در برابر این اقدامات ایستادگی کنیم.
علیرضا واحدیان
 خلیل موحدی‌محصل شامگاه شنبه در مراسم رونمایی از باشگاه همیاران اقتصاد مقاومتی در مشهد اظهار کرد: 36 سال آمریکا هر کاری را توانسته علیه ملت ایران انجام داده و 17 هزار ترور و هشت سال جنگ و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایرانی تنها بخشی از این دشمنی‌هاست.
وی افزود: امروز ایران اسلامی در حال تبدیل الگو برای همه جهانیان است و اگر مانند عربستان فقط صف‌های طولانی نماز تشکیل دهیم آمریکا هیچ مشکلی با ما ندارد در حالی که آمریکا می‌خواهد ایران اسلامی استقلال نداشته باشد.
موحدی با بیان اینکه تنها کشوری که در برابر این استکبار ایستاده، ایران اسلامی است، بیان کرد: استکبار جهانی امروز اسرائیل که بچه 6 ماهه را زنده‌زنده می‌سوزاند تروریست نمی‌داند در حالی‌که حزب‌الله لبنان که از کشور خود دفاع می‌کند را تروریست می‌داند.
این فعال سیاسی و فرهنگی عنوان کرد: آمریکا هیچ زمان بر مؤمنان مسلط نمی‌شود مگر آنکه ما دست خود را به سمت آن‌ها دراز کنیم در ، یمن، سوریه، لبنان با ایران در حال تشکیل تمدن نوین اسلامی هستیم.
موحدی عنوان کرد: امروز آمریکایی‌ها میلیون‌ها دلار هزینه می‌کنند تا دین ما را بگیرند و ما باید در برابر این اقدامات ایستادگی کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار