کد خبر: 737689
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد خبرداد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: بیش از ۸۰۰ بسیجی در اردوهای جهادی بسیج شهرستان مرزی تایباد شرکت کردند.
علیرضا واحدیان
به گزارش جوان - سرهنگ حسن نعمتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد در جمع خبرنگاران گفت: در اردوهای جهادی بسیج تایباد در تابستان امسال بیش از ۸۰۰ بسیجی خواهر و برادر در قالب قشرهای محلات، اداری، دانش آموزی، دانشجویی و اصناف حضور داشتند که به کار مرمت و بهسازی مدارس، مساجد و پایگاههای روستاهای محروم پرداختند.
وی گفت: در یک کار جهادی در چندین روستای محروم و دور افتاده شهرستان تایباد، نشتی های لوله های آب را تعمیر و ترمیم کردیم و همچنین در تابستان امسال کانون جامعه پزشکی ما ویزیت و داروی رایگان به تعدادی از روستاهای محروم ارائه کردند که همه این اقدامات نشات ازایثارگریهای دوران دفاع مقدس است.
وی بیان کرد: هدف همه گروههای جهادی این است که دست به دست هم دهند تا طبقه محروم جامعه را از محرومیت نجات دهند و کمک حال آنها باشند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: ویژگی دیگری که اردوهای جهادی بسیج در شهرستان تایباد دارد حضور بسیجیان شیعه و سنی در کنار هم است که این امر باعث تبلیغ وحدت شیعه و سنی در شهرستان می شود.
وی به پروژه های مشترک بسیج و کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: در ۱۵ مورد ساخت و ساز خانه های محرومین و احیای اماکن کوچک، با کمیته امداد توسط گروه های جهادی کار مشارکتی انجام دادیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد عنوان کرد: ما امسال ساخت و ساز یک باب منزل مسکونی برای یک خانواده محروم را در برنامه داشتیم که توانستیم این خانه را از صفر شروع کنیم و به لطف خدا در ظرف ۵۰ روز با اثاثیه تحویل این خانواده بدهیم.
سرهنگ نعمتی گفت: رویکرد بسیج این است که بصورت گروهی در روستاهای محروم حاضر شوند و در عرصه های مختلف چه فرهنگی  و چه عمرانی در هرجا که نیاز باشد ورود کنند و درد و غم و رنجی را از دل محرومین بزدایند.
وی بیان داشت: نفس کار گروههای جهادی ابراز همدردی و تعاون و همکاری با قشر محروم و ضعیف جامعه است که بیشتر هم بسیج مناطق محروم و دور از دسترس و به نوعی کم امکانات را مد نظر دارد تا برخی از نیازهای آنان را برآورده و با همکاری و همیاری مشکلات آنها را برطرف کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار