کد خبر: 736890
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
فرمانده سپاه استان لرستان:
فرمانده سپاه استان لرستان با اشاره به نقش روابط عمومی ها، افزود: روابط عمومی باید در جهت تقویت افکار عمومی و سازمان تلاش کند.
بهروج

سردار محمد کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در مراسم افتتاحیه دوره آموزش تکمیلی مسئولین روابط عمومی نواحی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، گفت: تقویت ارتباط افکار عمومی و سازمان مهم ترین وظیفه روابط عمومی هاست.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی ها در جامعه، افزود: روابط عمومی پل ارتباط سازمان و افکار عمومی است.

سردار کشکولی اظهار داشت:  روابط عمومی باید مخاطب را بشناسد و در این راستا برنامه ریزی کند.

وی، با بیان اینکه روابط عمومی چهره زشت و خوب یک سازمان را مشخص می کنند، ادامه داد: اگر روابط عمومی بد کار کند و یا در پرداختن ها به موقع عمل نکند به سازمان آسیب می زند.

سردار کشولی، با بیان اینکه اثرگذاری کار تبلیغات زودگذر و کم است، اذعان داشت: روابط عمومی ها باید تلاش کنند کارها را با عقلانیت انجام دهند تا آن کارها ماندگار هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، با اشاره به دسیسه های دشمنان در جنگ نرم، و نقش روابط عمومی ها در جنگ نرم،  بیان کرد: جنگ نرم جنگی بسیار سخت و پیچیده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب جنگ نرم را شبیخون فرهنگی دانسته است، ابراز کرد: رسانه ها و روابط عمومی ها نقش بسزایی در مقابله با دسیسه های دشمنان در هجمه های فرهنگی دارند.

سردارکشکولی، با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت مقابله با دسیسه های دشمنان، ادامه داد: متاسفانه  تاکنون خوب نتوانسته ایم در نقویت و آموزش رسانه ها در این زمینه موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: کسانی وارد این عرصه شده اند و برحسب احساس تکلیف و با ذوق و سلیقه ای داشته اند و وارد این عرصه شده اند  و اقدامات مناسبی انجام داده اند، اما این گونه اقدامات کافی نیست و نیاز به برنامه ریزی جدی و مناسب است.

وی با اشاره به اینکه امروز دنی ای غرب از ماهیت زشت خود یک چهره خوب می سازند، افزود: از ماهیت خوب پاک و منزه انقلاب اسلامی اگر خوب تعریف شود در داخل و خارج دلربایی می کند لکن ما این کار را نمی کنیم.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که مردم را ولی نعمت مسئولان می دانست، افزود:  روابط عمومی ها چون مهندسی افکار عمومی با انهاست باید رسالت خود را خوب دریابید.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار