کد خبر: 736727
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان:
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: تاکنون برای احداث تصفیه خانه آب گلپایگان حدود 48 میلیارد ریال تخصیص یافته و حدود 40 الی 50 میلیارد دیگر برای انتقال تجهیزات مورد نیاز است.

همزمان با هفته دولت معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه معاون عمرانی استانداری از پروژه آبرسانی به گلپایگان و احداث تصفیه خانه آب گلپایگان که یکی از پروژه های ویژه آبفا استان اصفهان است، بازدید کردند.
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در این بازدید با تأکید بر سه شیفت شدن اجرای این پروژه، اظهار داشت: پروژه آبرسانی به گلپایگان و احداث تصفیه خانه گلپایگان که از سرچشمه سد کوچری مشروب شود یکی از مهمترین پروژه های آبفا استان اصفهان است چراکه بعد از تصفیه خانه باباشیخعلی تصفیه خانه گلپایگان دومین تصفیه خانه مجزا در استان اصفهان به شمار می آید.
هاشم امینی افزود : با در مدار قرار گرفتن این تصفیه خانه آب شرب تصفیه شده برای شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهر که 25 هزار انشعاب را شامل می شود تأمین می شود همچنین روستائیان شهرستان نیز با اجرای خط انتقال گلشهر - گلپایگان از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.
وی افزود: هم اکنون خط انتقال و لوله گذاری گلپایگان و گوگد به طور 100 درصد انجام شده و در گلشهر نیز حدود 50 درصد لوله گذاری صورت گرفته که از مخزن ذخیره آب در میدان کارگر در گلپایگان تا ورودی گلشهر به طول 20 کیلومتر در برنامه آبفا قرار دارد.
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با بیان اینکه هزینه اجرا و تکمیل تصفیه خانه حدود 120 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: حدود 48 میلیارد ریال آن تاکنون تخصیص یافته و حدود 40 الی 50 میلیارد دیگر برای انتقال تجهیزات مورد نیاز است.
وی با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی به گلپایگان گفت : با توجه به حساسیت ویژه ای که مسئولان آبفا کشور و استان نسبت به اجرای این پروژه دارند انتظار می رود پیمانکار با اهتمام ویژه و به صورت شبانه روزی تلاش کند تا این پروژه نهایتاً تا چند ماه آینده تکمیل شود و پروژه آبرسانی به گلپایگان در مدار بهره برداری قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار